Nu o tai dabar pas kurį čia newsuose tokie įgūdžiai, kad _netikėtoj_ kritinėj situacijoj ne spirt per staPdžius o gazą su baranka maigyt? ;] Ir kita vertus, jei ESP veikia, tai nelabai ten ką daug prigazuosi - vistiek stabdys tuos ratus kuriuos reikia, tai maks ką galėsi - baronką biškį pamakaluot į šonus. Tikri vIrai su atjungtu ESP važinėja. Kaip pvz signalizacija. 2015.07.01 09:39, CodeC rašė: > sakai ESP visagalis, net tada, kai masina visais 4 ratais beveik > praranda sukibima su keliu, nes ikalnes virsuj ratai neprispausti prie > kelio, bet reikia pasukti, nes ten pasirodo posukis. ir dar priedo zvyro > pabarstyta :) > imho tokioj situacijoj tiesiai eis ir slyst prades visos masinos - su ir > be ESP. > klausimas tik, ar POTO sugebesi ja suvaldyt ar ne ir ar uzteks vietos. > kazkaip daugiau statyciau sitokioj situacijoj uz rwd, geresni svorio > balansa ir atitinkamus igudzius derinant barankos sukiojima su gazo > minkymu, nei uz ESP. bet signalizokas sake geriau vairuoja, tai tu jo > klausk tikros tiesos :) > > On 07/01/2015 09:07 AM, spakainas wrote: >> Kad man regis px kurie ten wd, jei ESP neišjungtas.