e36 buvo be jokiu ESP. per stabdzius nekaliau, realiai gazo net neatleidau, tiesiog vairavau. matyt tai ir padejo. taip, kalaskes issikratyt po kurio laiko sustojau. beje, kraciau ne vienas, nes vaziavom berods 3-se. tai ka cia parasei, tik patvirtina, kad masina su ESP, fwd ir pan, tokiose situacijose nera niekuo geriau, realiai gal net blogiau, nes net jeigu moki ir zinai ka daryt, per protinga masina tau to neleidzia... On 07/01/2015 09:45 AM, spakainas wrote: > Nu o tai dabar pas kurį čia newsuose tokie įgūdžiai, kad _netikėtoj_ > kritinėj situacijoj ne spirt per staPdžius o gazą su baranka maigyt? ;] > Ir kita vertus, jei ESP veikia, tai nelabai ten ką daug prigazuosi - > vistiek stabdys tuos ratus kuriuos reikia, tai maks ką galėsi - baronką > biškį pamakaluot į šonus. Tikri vIrai su atjungtu ESP važinėja. Kaip pvz > signalizacija. > > 2015.07.01 09:39, CodeC rašė: >> sakai ESP visagalis, net tada, kai masina visais 4 ratais beveik >> praranda sukibima su keliu, nes ikalnes virsuj ratai neprispausti prie >> kelio, bet reikia pasukti, nes ten pasirodo posukis. ir dar priedo zvyro >> pabarstyta :) >> imho tokioj situacijoj tiesiai eis ir slyst prades visos masinos - su ir >> be ESP. >> klausimas tik, ar POTO sugebesi ja suvaldyt ar ne ir ar uzteks vietos. >> kazkaip daugiau statyciau sitokioj situacijoj uz rwd, geresni svorio >> balansa ir atitinkamus igudzius derinant barankos sukiojima su gazo >> minkymu, nei uz ESP. bet signalizokas sake geriau vairuoja, tai tu jo >> klausk tikros tiesos :) >> >> On 07/01/2015 09:07 AM, spakainas wrote: >>> Kad man regis px kurie ten wd, jei ESP neišjungtas.