nu tai yra milijonas GAL ir JEIGU. ka tikrai dabar jau zinom - kad vairuojantys multiplas be jokiu abejoniu vairuoja geriau uz kitus, nes ten tikriausiai net ESP yra. On 07/01/2015 10:05 AM, spakainas wrote: > Tai jei visi ratai ore, tai ir baronką su gazu maigyk nemaigęs - > rezultatas bus tas pats ;] Sukibimas visgi kažkoks buvo, jei pavyko > išvairuot. Tik sakau, kad tuo momentu, kai tu sureagavai, pasukai vairą > ir paspaudei gazą, ESP jau būtų prieš gerą sekundę pradėjus stabdyt > vidinį galinį ratą ir t.t. > Nesakau kad būtum su ESP neįlėkęs į griovį, greičiausiai būtų buvę > atvirkščiai, bet elektronikos į vienus vartus nurašyt irgi nereikėtų. > Net jei esi profesionalus vairuotojas, bet pvz važiuoji atsipalaidavęs, > ir nelauktai sprogsta padanga - sunkiai įsivaizduoju kad spėtum > adekvačiai sureaguot. > > 2015.07.01 10:02, CodeC rašė: >> nu. dabar isiskaityk i tai ka parasiau. VISI ratai prarade sukibima. >> KUOM tas ESP darys darba? parasiutais? kada darys? >> >> On 07/01/2015 09:56 AM, spakainas wrote: >>> Iš vienos pusės neleidžia, bet iš kitos pusės - sureaguoja daug anksčiau >>> nei pats spėtum. Man žiemą porą kart labai padėjo - be esp būtų >>> garantuotas suktukas arba kaktomuša, nes adekvačiai sureaguot tiesiog >>> nebuvo laiko - vienas ratas pagavo druskingo sniego "pusnį" vidury >>> kelio, ko pasekoj gavosi nexujiovas užnešimas į tą pusę. Realiai šūdas >>> buvo dar tik pusiaukelėj į kelnes, o auto jau sugryžo į savo >>> trajektoriją. >>> >>> 2015.07.01 09:51, CodeC rašė: >>>> e36 buvo be jokiu ESP. per stabdzius nekaliau, realiai gazo net >>>> neatleidau, tiesiog vairavau. matyt tai ir padejo. taip, kalaskes >>>> issikratyt po kurio laiko sustojau. beje, kraciau ne vienas, nes >>>> vaziavom berods 3-se. >>>> tai ka cia parasei, tik patvirtina, kad masina su ESP, fwd ir pan, >>>> tokiose situacijose nera niekuo geriau, realiai gal net blogiau, nes >>>> net >>>> jeigu moki ir zinai ka daryt, per protinga masina tau to neleidzia... >>>> >>>> On 07/01/2015 09:45 AM, spakainas wrote: >>>>> Nu o tai dabar pas kurį čia newsuose tokie įgūdžiai, kad _netikėtoj_ >>>>> kritinėj situacijoj ne spirt per staPdžius o gazą su baranka >>>>> maigyt? ;] >>>>> Ir kita vertus, jei ESP veikia, tai nelabai ten ką daug prigazuosi - >>>>> vistiek stabdys tuos ratus kuriuos reikia, tai maks ką galėsi - >>>>> baronką >>>>> biškį pamakaluot į šonus. Tikri vIrai su atjungtu ESP važinėja. Kaip >>>>> pvz >>>>> signalizacija. >>>>> >>>>> 2015.07.01 09:39, CodeC rašė: >>>>>> sakai ESP visagalis, net tada, kai masina visais 4 ratais beveik >>>>>> praranda sukibima su keliu, nes ikalnes virsuj ratai neprispausti >>>>>> prie >>>>>> kelio, bet reikia pasukti, nes ten pasirodo posukis. ir dar priedo >>>>>> zvyro >>>>>> pabarstyta :) >>>>>> imho tokioj situacijoj tiesiai eis ir slyst prades visos masinos - >>>>>> su ir >>>>>> be ESP. >>>>>> klausimas tik, ar POTO sugebesi ja suvaldyt ar ne ir ar uzteks >>>>>> vietos. >>>>>> kazkaip daugiau statyciau sitokioj situacijoj uz rwd, geresni svorio >>>>>> balansa ir atitinkamus igudzius derinant barankos sukiojima su gazo >>>>>> minkymu, nei uz ESP. bet signalizokas sake geriau vairuoja, tai tu jo >>>>>> klausk tikros tiesos :) >>>>>> >>>>>> On 07/01/2015 09:07 AM, spakainas wrote: >>>>>>> Kad man regis px kurie ten wd, jei ESP neišjungtas. >>>> >>