nu, dviem parasiutais isskleistais, griovio dugnu ar jau kazkokiu naujoviu atsirado siandienos technologYjose? On 07/01/2015 09:49 AM, Dainiushas wrote: > nu, su ESP reikia vairą laikyt ten kur nori važiuot, nes kur laikysi ten > ir nustabdys. > > > > On 7/1/2015 9:45 AM, spakainas wrote: >> Nu o tai dabar pas kurį čia newsuose tokie įgūdžiai, kad _netikėtoj_ >> kritinėj situacijoj ne spirt per staPdžius o gazą su baranka maigyt? ;] >> Ir kita vertus, jei ESP veikia, tai nelabai ten ką daug prigazuosi - >> vistiek stabdys tuos ratus kuriuos reikia, tai maks ką galėsi - baronką >> biškį pamakaluot į šonus. Tikri vIrai su atjungtu ESP važinėja. Kaip pvz >> signalizacija. >> >> 2015.07.01 09:39, CodeC rašė: >>> sakai ESP visagalis, net tada, kai masina visais 4 ratais beveik >>> praranda sukibima su keliu, nes ikalnes virsuj ratai neprispausti prie >>> kelio, bet reikia pasukti, nes ten pasirodo posukis. ir dar priedo zvyro >>> pabarstyta :) >>> imho tokioj situacijoj tiesiai eis ir slyst prades visos masinos - su ir >>> be ESP. >>> klausimas tik, ar POTO sugebesi ja suvaldyt ar ne ir ar uzteks vietos. >>> kazkaip daugiau statyciau sitokioj situacijoj uz rwd, geresni svorio >>> balansa ir atitinkamus igudzius derinant barankos sukiojima su gazo >>> minkymu, nei uz ESP. bet signalizokas sake geriau vairuoja, tai tu jo >>> klausk tikros tiesos :) >>> >>> On 07/01/2015 09:07 AM, spakainas wrote: >>>> Kad man regis px kurie ten wd, jei ESP neišjungtas. >