Tema: Re: kelias į Papę
Autorius: CodeC
Data: 2015-07-01 13:27:37
o.newsu irgi :D

On 07/01/2015 01:21 PM, Zhegonskas wrote:
> ten latvijos ralistai labai daznai treniruojasi siaip.
>
>
> On 2015-07-01 13:19, CodeC wrote:
>> keliu i pape su naujais kazhkajais?
>>
>> On 07/01/2015 01:17 PM, Zhegonskas wrote:
>>> o tie kur WRC vaziuoja irgi?
>>>
>>>
>>> On 2015-07-01 13:14, CodeC wrote:
>>>> sitoj vietoj nereik nieko zinot. tai tiesiog faktas.
>>>>
>>>> On 07/01/2015 12:49 PM, Linas Petkevičius wrote:
>>>>> Nes jis zino, kad visi vaziuojantys ten 80-90 yra neatsakingi
>>>>> durneliai
>>>>> liotcikai skrendantys dugnu.
>>>>>
>>>>> "Vytenis P."  wrote in message
>>>>> news:mn068c$2mp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Tai jei nei randi,  nei ieškai, ko tada prie žmonių, Papės žvyrkeliu
>>>>> važinėjančių, prisipisai? Instinktas?
>>>>>
>>>>>
>>>>>> nerandu ir neieskau.
>>>>>> tu kaip visada matau turi daug i tema ka pasakyt ir parasyt.
>>>>>>
>>>>>> On 07/01/2015 10:37 AM, Vytenis P. wrote:
>>>>>>> Ir daug randi tokių tramplynukų, kur ant tavo minėtų 70 km/h visa
>>>>>>> mašina į orą pakyla?
>>>>>>>
>>>>>>>> nu. dabar isiskaityk i tai ka parasiau. VISI ratai prarade
>>>>>>>> sukibima.
>>>>>>>> KUOM tas ESP darys darba? parasiutais? kada darys?
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 07/01/2015 09:56 AM, spakainas wrote:
>>>>>>>>> Iš vienos pusės neleidžia, bet iš kitos pusės - sureaguoja daug
>>>>>>>>> anksčiau
>>>>>>>>> nei pats spėtum. Man žiemą porą kart labai padėjo - be esp būtų
>>>>>>>>> garantuotas suktukas arba kaktomuša, nes adekvačiai sureaguot
>>>>>>>>> tiesiog
>>>>>>>>> nebuvo laiko - vienas ratas pagavo druskingo sniego "pusnį" vidury
>>>>>>>>> kelio, ko pasekoj gavosi nexujiovas užnešimas į tą pusę. Realiai
>>>>>>>>> šūdas
>>>>>>>>> buvo dar tik pusiaukelėj į kelnes, o auto jau sugryžo į savo
>>>>>>>>> trajektoriją.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2015.07.01 09:51, CodeC rašė:
>>>>>>>>>> e36 buvo be jokiu ESP. per stabdzius nekaliau, realiai gazo net
>>>>>>>>>> neatleidau, tiesiog vairavau. matyt tai ir padejo. taip, kalaskes
>>>>>>>>>> issikratyt po kurio laiko sustojau. beje, kraciau ne vienas, nes
>>>>>>>>>> vaziavom berods 3-se.
>>>>>>>>>> tai ka cia parasei, tik patvirtina, kad masina su ESP, fwd ir
>>>>>>>>>> pan,
>>>>>>>>>> tokiose situacijose nera niekuo geriau, realiai gal net blogiau,
>>>>>>>>>> nes
>>>>>>>>>> net
>>>>>>>>>> jeigu moki ir zinai ka daryt, per protinga masina tau to
>>>>>>>>>> neleidzia...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 07/01/2015 09:45 AM, spakainas wrote:
>>>>>>>>>>> Nu o tai dabar pas kurį čia newsuose tokie įgūdžiai, kad
>>>>>>>>>>> _netikėtoj_
>>>>>>>>>>> kritinėj situacijoj ne spirt per staPdžius o gazą su baranka
>>>>>>>>>>> maigyt? ;]
>>>>>>>>>>> Ir kita vertus, jei ESP veikia, tai nelabai ten ką daug
>>>>>>>>>>> prigazuosi -
>>>>>>>>>>> vistiek stabdys tuos ratus kuriuos reikia, tai maks ką galėsi -
>>>>>>>>>>> baronką
>>>>>>>>>>> biškį pamakaluot į šonus. Tikri vIrai su atjungtu ESP važinėja.
>>>>>>>>>>> Kaip pvz
>>>>>>>>>>> signalizacija.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2015.07.01 09:39, CodeC rašė:
>>>>>>>>>>>> sakai ESP visagalis, net tada, kai masina visais 4 ratais
>>>>>>>>>>>> beveik
>>>>>>>>>>>> praranda sukibima su keliu, nes ikalnes virsuj ratai
>>>>>>>>>>>> neprispausti
>>>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>>>> kelio, bet reikia pasukti, nes ten pasirodo posukis. ir dar
>>>>>>>>>>>> priedo
>>>>>>>>>>>> zvyro
>>>>>>>>>>>> pabarstyta :)
>>>>>>>>>>>> imho tokioj situacijoj tiesiai eis ir slyst prades visos
>>>>>>>>>>>> masinos -
>>>>>>>>>>>> su ir
>>>>>>>>>>>> be ESP.
>>>>>>>>>>>> klausimas tik, ar POTO sugebesi ja suvaldyt ar ne ir ar uzteks
>>>>>>>>>>>> vietos.
>>>>>>>>>>>> kazkaip daugiau statyciau sitokioj situacijoj uz rwd, geresni
>>>>>>>>>>>> svorio
>>>>>>>>>>>> balansa ir atitinkamus igudzius derinant barankos sukiojima su
>>>>>>>>>>>> gazo
>>>>>>>>>>>> minkymu, nei uz ESP. bet signalizokas sake geriau vairuoja, tai
>>>>>>>>>>>> tu jo
>>>>>>>>>>>> klausk tikros tiesos :)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 07/01/2015 09:07 AM, spakainas wrote:
>>>>>>>>>>>>> Kad man regis px kurie ten wd, jei ESP neišjungtas.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>