Na gamintojai leidzia bet ne iki galo, kad neprisizaistu vairuotojai. Kaip ir pats sakei, Mersuose irgi atjungia bet realiai ne iki 0% o iki 30% sumazeja efektyvumas. Kad del visa pikto nebutu netiketumu. Panasiai ir cia. On 2015.10.25 00:09, Deivis wrote: > Dabar aišku nelaikas temos apie neveikiančius ESP gvildenti, bet kadangi > ne apie BNV ir ne apie RWD, tai gal nesmerksit? :) > > Trumpai klausimai - kaip pilnai atjungti ESP kai nori ir kaip įjungti > Lounch Control (LC) mano multitronic'ui? > > Su A4 (sena) važiuoji, bet kokiu momentu paspaudi ESP atjungimą ir jis > atsijungia. Įsijungia iš naujo užvedus arba paspaudus knopkę. > > A5 pilna "fintų". Pirma paspausti ESP galima iki 50kmh. Ok, čia galima > atleisti dar. Pasirodo tas paspaudimas tik dalinai atjungia ESP. Tada > pasirodo yra antras "fintas" - laikai ESP mygtuką >5s ir tada tipo > pilnai atjungia ESP. > > Taigi pas mane neveikia tas pilnas atjungimas. Šito paieškosiu kame > blogis, bet vėl įtariu mano Euro6 V6 kaltas. > > Bet kodėl tas dalinis atjungimas įjungia ESP atgal pasiekus didesnį > greitį (apie 100kmh) arba užskersavus sukantis? Gal žinot kaip tas > "gydosi"? Buvau nemaloniai susidūrės mersuose su tuo. > > Lounch Control, tai kai atjungus ESP paspaudi kaire koje stabdžio pedalą > ir dėžė leidžia kelti rpm iki 5k+ kaip ant laisvo. Neveikia, nors > rašoma, kad 3.0 TDI turi veikti. Visi kalba, kad pas juos S-Tronic > dėžės. Gal dėl to? Galima kaip nors "pataisyt"? :) > > Ačiū