S veliau jungia aukstesnes pavaras, * anksciau. Ramiai vazinejant nelabai pajausi. -- svyt// "MAXX" <maxx@crx.lt> Wrote in message: > prie to pachio > citroene yra ant atomato dvi knopkes: "S" ir "*" > chia gal sport ir sniegas? > paspaudus simboliai uzhsideka ir panelej, bet nelabai ant vairavimo > jauchiasi :) marketingas? > > MAXX > > > "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message > news:n0gs29$1up$1@trimpas.omnitel.net... >> Dabar aišku nelaikas temos apie neveikiančius ESP gvildenti, bet kadangi >> ne apie BNV ir ne apie RWD, tai gal nesmerksit? :) >> >> Trumpai klausimai - kaip pilnai atjungti ESP kai nori ir kaip įjungti >> Lounch Control (LC) mano multitronic'ui? >> >> Su A4 (sena) važiuoji, bet kokiu momentu paspaudi ESP atjungimą ir jis >> atsijungia. Įsijungia iš naujo užvedus arba paspaudus knopkę. >> >> A5 pilna "fintų". Pirma paspausti ESP galima iki 50kmh. Ok, čia galima >> atleisti dar. Pasirodo tas paspaudimas tik dalinai atjungia ESP. Tada >> pasirodo yra antras "fintas" - laikai ESP mygtuką >5s ir tada tipo pilnai >> atjungia ESP. >> >> Taigi pas mane neveikia tas pilnas atjungimas. Šito paieškosiu kame >> blogis, bet vėl įtariu mano Euro6 V6 kaltas. >> >> Bet kodėl tas dalinis atjungimas įjungia ESP atgal pasiekus didesnį greitį >> (apie 100kmh) arba užskersavus sukantis? Gal žinot kaip tas "gydosi"? >> Buvau nemaloniai susidūrės mersuose su tuo. >> >> Lounch Control, tai kai atjungus ESP paspaudi kaire koje stabdžio pedalą >> ir dėžė leidžia kelti rpm iki 5k+ kaip ant laisvo. Neveikia, nors rašoma, >> kad 3.0 TDI turi veikti. Visi kalba, kad pas juos S-Tronic dėžės. Gal dėl >> to? Galima kaip nors "pataisyt"? :) >> >> Ačiū > > > --- > Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės programinės įrangos. > https://www.avast.com/antivirus > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/