Nesutinku, kad ESP tik tam, kad palygintu mašiną ir neįtakoja pliurzų ir ledo. Audi jei ESP neatjungi, ratams prasisukant gazas pasidaro nebeefektyvus ir apsukos krenta iki kol atsiranda sukibimas. Geram molyne ar įkalnėj su ledu beveik garantuotas strigimas. Pvz miške į molyną pasiimu greitį kokia antra pavara ir tada gazas dugnas su atjungtu ESP kol perplauki. Jei ESP suveiktu, gazą atmestu ir sėdėčiau :) Plikledis įkalnėj baigiasi dar ir tuo, kad atbulas čiuožt pradėt gali. On 2015.10.26 11:11, Kurmis wrote: > nesupratau tavo posto, ne man rasai matyt, nes nematau del ko nesutinki. > ESP tavo pliurzoj ir nesudirbs nebent nori padriftint, i kalna ir siaip > kapstantis dirba antipraslydimai labiau. > Kurmis > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:n0jdkq$kpj$1@trimpas.omnitel.net... >> Na ne, kai esp įjungi, praslystant ratams neleidžia gazo spaust.. O >> einant per pliurzą kaip tik spaudi, kad tik kiek nors kabintu ir >> daplauktu iki galo. Su ledu įkalnėj tas pats, 90% prasisuka, likę 10% >> veža į kalną (bent su šipais ant suledėjusio užpoliruoto sniego). O >> esp kai suveikia tai gazą visiškai atmeta kol nesukimba ratai. >> >> On 2015.10.25 14:36, Kurmis wrote: >>> ESP tai tam kad masina palygintu, jei pradeda metyti. nepriklausomai kas >>> is trajektorijos iseidineja, galas ar priekis. kad lengviau suprasti tai >>> galima taip isversti: elektronine stabilumo kontrole. ji tiesiogiai >>> susijusi su ABS bloku, nes pagal ratu sukimasi ir posvyrio daviklius >>> "jaucia" masina. >>> tam kad i kalna neuzbuksuoti eina visokie difirencialai antsipraslydimai >>> ir kitos nuostabybes. >>> Kurmis >>> >>> "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message >>> news:n0iher$bqf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> as matyt mazai zinau ir nelabai suprantu, kuo ESP atjungimas gali >>>> padeti buksuojant per leda i kalna.. >>>> >>>> >>>> 2015-10-25 13:30, svyt rašė: >>>>> Kai buksuoji per leda ikalnen. , vaziuojant per visokias pliurzes. >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >