Tema: Re: ESP isijungia atgal
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-25 15:18:56
Invertuota panda presented the following explanation :

> Tu gal nustok begiot krosa apsiaves lakierkas. Sportui yra tam specialiai
> skirtas apavas ir automobiliai.
>
> O tavo atveju normaliai vaziuojant tiek deze pasirupins reikiama pavara
> tiek ESP kad nenusirasytum.

Nu išeini su lakierkom, o čia blondinė siūlo tau prasibėgt krosiuką
krantine. Sakysi palauk pusvalandį einu pasikeisiu batus? :D

Šiaip tai aš noriu pajaust naujus ratus, kai žiema prasidės. Kasmet jau
n metų varau į aikštelę ir priverčiu skersuoti, o tada bandau išsukti.
Su ESP tame tarpe irgi. Bet, kad mane užneštų reikia gi pradžiai ESP
išjungt kažkaip :/

Ai krč - kaip visad vietoj sprendimo "nx tau reikia" :/