nesupratau tavo posto, ne man rasai matyt, nes nematau del ko nesutinki. ESP tavo pliurzoj ir nesudirbs nebent nori padriftint, i kalna ir siaip kapstantis dirba antipraslydimai labiau. Kurmis "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:n0jdkq$kpj$1@trimpas.omnitel.net... > Na ne, kai esp įjungi, praslystant ratams neleidžia gazo spaust.. O einant > per pliurzą kaip tik spaudi, kad tik kiek nors kabintu ir daplauktu iki > galo. Su ledu įkalnėj tas pats, 90% prasisuka, likę 10% veža į kalną (bent > su šipais ant suledėjusio užpoliruoto sniego). O esp kai suveikia tai gazą > visiškai atmeta kol nesukimba ratai. > > On 2015.10.25 14:36, Kurmis wrote: >> ESP tai tam kad masina palygintu, jei pradeda metyti. nepriklausomai kas >> is trajektorijos iseidineja, galas ar priekis. kad lengviau suprasti tai >> galima taip isversti: elektronine stabilumo kontrole. ji tiesiogiai >> susijusi su ABS bloku, nes pagal ratu sukimasi ir posvyrio daviklius >> "jaucia" masina. >> tam kad i kalna neuzbuksuoti eina visokie difirencialai antsipraslydimai >> ir kitos nuostabybes. >> Kurmis >> >> "MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message >> news:n0iher$bqf$1@trimpas.omnitel.net... >>> as matyt mazai zinau ir nelabai suprantu, kuo ESP atjungimas gali >>> padeti buksuojant per leda i kalna.. >>> >>> >>> 2015-10-25 13:30, svyt rašė: >>>> Kai buksuoji per leda ikalnen. , vaziuojant per visokias pliurzes. >>>> >>>> >>> >> >