tai paziurek i pasekmes, koks greiciu skirtumas turejo but, koks zioplesnis aplinkos neseke ir nesitikejo kad issokus ant lenkimo antroj toki stabdi pagaus. arba ten vienas pasatas jau lenke mikra pirma juosta, o kitas galvojo spes prasokt antra pries ano nosi. On 2016-05-05 10:34, Dainiushas wrote: > nu maža ką darė, bet taip lygioj vietoj atlėkt ir pist į šikną tai ką aš > žinau > > On 5/5/2016 10:31 AM, Ignas wrote: >> tiksliai nepamenu, bet rodos ten ta mikra rata keite antroj juostoj ar >> kruizino ka tik pasikeitus "tabletka" antra juosta "ant 80", buvo >> daugiau to straipsnio aidu... >> >> On 2016-05-05 10:22, Dainiushas wrote: >>> nu, pagal ne kuriuos micra turėjo apvažiuot baltą pasatą per dešinę, >>> tada jis būtų kaltas likęs. >>> >>> On 5/5/2016 10:08 AM, spakainas wrote: >>>> Kokios dešinės? Taigi dešinėj baltas pasatas buvo, nisanas jį >>>> apvažinėjo >>>> kairiąja juosta, kaip ket ir rekomenduoja. O tuo tarpu juodas pasatas >>>> užsimanė viską padaryt panašiai, tik ~dvigubai greičiau. Bet nesigavo. >>>> >>>> 2016.05.05 10:00, Lapinas rašė: >>>>> Ačiū, puikus pavyzdys, kas nutinka, kai vėžliukai nesilaiko dešinės. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:ngdlj5$b28$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu, va kaip čia. makalavosi atsipupėliai po kelią, atlėkė bahūras su >>>>>> pasatu padarė tvarką. >>>>>> >>>>>> http://lietuvosdiena.lrytas.lt/nelaimes/greitkelyje-kaunas-klaipeda-kraupi-avarija-zuvo-moteris.htm >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 5/4/2016 8:40 PM, Lapinas wrote: >>>>>>> Trumpai reziumuosiu kas yra atsilupėlis: >>>>>>> atsilupėlis yra tas, kuris galvoja, kad įvykus konfliktinei >>>>>>> situacijai kaltas yra tas, kuris prisivijo. >>>>>>> >>>>>> >>> >> >