tai tau ir bandom kelinta diena ikalt i galva, kad 119 kalba apie vaziuojama dali, kurios plocio matas - juostos, ka patvirtina ir 120 On 2016-05-06 14:01, jtdm wrote: > kitaip tariant, iki siol tiesiog niekas net pagalvot nesugebejo, kad 119 > butu isdestytas visiskai kitaip ir zymiai 'suprantamiau', jeigu jo esme > butu (tik) juostos. pvz: > > 119. Kai kelias turi dvi ar daugiau eismo juostu viena kryptimi, > vairuotojas turi vaziuoti desiniausia laisva eismo juosta, kurioje yra > salygos laikytis saugiu atstumu nuo kitu eismo dalyviu. > > bet man akivaizdu, kad 119-tas ne tik apie eismo juostas. kad tai > aiskinama vairavimo mokyklose. kad del jo pazeidimo neislaikomi > vairavimo egzaminai. daugiau neturiu ka pridurti. > > On 2016.05.06 13:28, Linas Petkevičius wrote: >> Tai suprantu, viskas labai paprasta. Iki siol as isivaizdavau >> neteisingai. Saugaus greicio pasirinkimo pagrindinis tikslas yra kitu >> KET punktu laikymasis. Jeigu tu vaziuoji leistinu greiciu, bet >> nesugebesi laiku sustoti, ivertinti tiketinai pasikeitusios eismo >> situacijos - reiskia ta greiti reikia mazinti iki saugaus. As i namus >> vazineju uzmiescio plentu, ten greitis 90, mano atstumas nuo kelkrascio >> speju netoli metro. Negerai gaunasi. Vat jeigu sumazinti greiti iki >> kokio 20, tada sugebeciau laikytis ir 119 punkto reikalavimu - >> vaziuociau per veidrodelio atstuma nuo kelkrascio. >> >> "jtdm" wrote in message news:nghr8p$3mf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> p.s. saugus atstumas irgi konkreciais skaiciais neivardintas KET'e. pgal >> kaip kuriuos trolintojus, policija neturetu teises bausti, jeigu as >> vaziuodamas 130kmh prisiklijuoju kazkam per 5m nuo subines. bet kartais >> (del vaizdo ir vykdomos akcijos) nubaudzia. bet juk pvz MAN atrodo, kad >> atstumas saugus. kame problem? ogi paniatkese. >> todel ir 119 analogiskas ir neretardams suprantamas - jis kalba apie >> atstuma nuo vaziuojamosios dalies krasto. "kuo desiniau" - maksimaliai >> desiniau pagal galimybes ir priklausomai nuo situacijos, nuo kitu duotam >> kontekste aktualiu KET zenklu ir taisykliu. kaip ir su saugiu greiciu, >> kurio israisku yra n + 1. bet kurio laikytis KET YPAREIGOJA. >> kad atsiranda debilu, nesuvokianciu ka tai reiskia, liudija tik tai, kad >> reikia grieztinti kontrole, kam teise vairuoti suteikiama ir kam ne. >