Tema: Re: AtsilupÄ—lis
Autorius: Ignas
Data: 2016-05-06 14:09:22
tai tau ir bandom kelinta diena ikalt i galva, kad 119 kalba apie 
vaziuojama dali, kurios plocio matas - juostos, ka patvirtina ir 120

On 2016-05-06 14:01, jtdm wrote:
> kitaip tariant, iki siol tiesiog niekas net pagalvot nesugebejo, kad 119
> butu isdestytas visiskai kitaip ir zymiai 'suprantamiau', jeigu jo esme
> butu (tik) juostos. pvz:
>
> 119. Kai kelias turi dvi ar daugiau eismo juostu viena kryptimi,
> vairuotojas turi vaziuoti desiniausia laisva eismo juosta, kurioje yra
> salygos laikytis saugiu atstumu nuo kitu eismo dalyviu.
>
> bet man akivaizdu, kad 119-tas ne tik apie eismo juostas. kad tai
> aiskinama vairavimo mokyklose. kad del jo pazeidimo neislaikomi
> vairavimo egzaminai. daugiau neturiu ka pridurti.
>
> On 2016.05.06 13:28, Linas Petkevičius wrote:
>> Tai suprantu, viskas labai paprasta. Iki siol as isivaizdavau
>> neteisingai. Saugaus greicio pasirinkimo pagrindinis tikslas yra kitu
>> KET punktu laikymasis. Jeigu tu vaziuoji leistinu greiciu, bet
>> nesugebesi laiku sustoti, ivertinti tiketinai pasikeitusios eismo
>> situacijos - reiskia ta greiti reikia mazinti iki saugaus. As i namus
>> vazineju uzmiescio plentu, ten greitis 90, mano atstumas nuo kelkrascio
>> speju netoli metro. Negerai gaunasi. Vat jeigu sumazinti greiti iki
>> kokio 20, tada sugebeciau laikytis ir 119 punkto reikalavimu -
>> vaziuociau per veidrodelio atstuma nuo kelkrascio.
>>
>> "jtdm"  wrote in message news:nghr8p$3mf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> p.s. saugus atstumas irgi konkreciais skaiciais neivardintas KET'e. pgal
>> kaip kuriuos trolintojus, policija neturetu teises bausti, jeigu as
>> vaziuodamas 130kmh prisiklijuoju kazkam per 5m nuo subines. bet kartais
>> (del vaizdo ir vykdomos akcijos) nubaudzia. bet juk pvz MAN atrodo, kad
>> atstumas saugus. kame problem? ogi paniatkese.
>> todel ir 119 analogiskas ir neretardams suprantamas - jis kalba apie
>> atstuma nuo vaziuojamosios dalies krasto. "kuo desiniau" - maksimaliai
>> desiniau pagal galimybes ir priklausomai nuo situacijos, nuo kitu duotam
>> kontekste aktualiu KET zenklu ir taisykliu. kaip ir su saugiu greiciu,
>> kurio israisku yra n + 1. bet kurio laikytis KET YPAREIGOJA.
>> kad atsiranda debilu, nesuvokianciu ka tai reiskia, liudija tik tai, kad
>> reikia grieztinti kontrole, kam teise vairuoti suteikiama ir kam ne.
>