Atsidarius baka paziureti, ar nera zerejimo bake, jei matomas zerutis - kuras pilnas abrazyvo. Tokiu atveju plaunamas bakas, prapuciami visi vamzdukai, praplaunama auksto slegio lineika, keiciamas auksto slegio siurblys, o ne tik purkstukai ir toliau laimingai vazinejama. Tiesa patariama po praplovimo abratkes dar ~10 litru leisti ne atgal i baka, o i bakelius ir to kuro nenaudoti, o va po to laimingai naudotis (aisku pasitikrinti ir kompresijas cilindruose be visa ko) markatas "wut" <wut@_trinti_gmail.com> wrote in message news:nnvmgf$c6o$1@trimpas.omnitel.net... > Tarkim yra common railinis dyzelis su turbina ir prancūzas į auto pylė > šūdinus degalus, dėl ko variklis ne visai gražiai dirbo. Pakeitus filtrus > ir purkštukus - viskas afigenai. Rida nedidelė. Kokia tikimybė kad pradės > byrėt kitos dalys - siurblys, turbina, slėgio davikliai? >