jei tau atrodo, kad durnavoju tai paaiškink is kur ten tas žėrutis. Nes nu nesuprantu On 2016.08.04 22:43, Dainiushas wrote: > nemandravok, durnai atrodai > > On 8/4/2016 10:32 PM, Signalizacija wrote: >> o tai toj sistemoj is kur? vamzdeliai plieniniai ir guminiai >> >> On 2016.08.04 20:11, Igaliotinis wrote: >>> is kuro sistemos >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:nnvqk3$dbj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O is kur saliaroj tas zerutis atsiranda? >>>> >>>> On 2016.08.04 18:32, markatas wrote: >>>>> Atsidarius baka paziureti, ar nera zerejimo bake, jei matomas >>>>> zerutis - >>>>> kuras pilnas abrazyvo. Tokiu atveju plaunamas bakas, prapuciami visi >>>>> vamzdukai, praplaunama auksto slegio lineika, keiciamas auksto slegio >>>>> siurblys, o ne tik purkstukai ir toliau laimingai vazinejama. Tiesa >>>>> patariama po praplovimo abratkes dar ~10 litru leisti ne atgal i >>>>> baka, o i >>>>> bakelius ir to kuro nenaudoti, o va po to laimingai naudotis (aisku >>>>> pasitikrinti ir kompresijas cilindruose be visa ko) >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> "wut" <wut@_trinti_gmail.com> wrote in message >>>>> news:nnvmgf$c6o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tarkim yra common railinis dyzelis su turbina ir prancûzas á auto >>>>>> pylë >>>>>> ðûdinus degalus, dël ko variklis ne visai graþiai dirbo. Pakeitus >>>>>> filtrus >>>>>> ir purkðtukus - viskas afigenai. Rida nedidelë. Kokia tikimybë kad >>>>>> pradës >>>>>> byrët kitos dalys - siurblys, turbina, slëgio davikliai? >>>>>> >>>>> >>>>> >