Tema: Re: commonrail ir blogas kuras
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-08-05 12:27:19
Supratau. Galvojau kazkas buna su pacia saliarka

On 2016.08.05 08:25, markatas wrote:
> Kai aukšto slėgio siurblys gauna sausos salerkos (arba sukasi antrą pusę
> milijono km), ar nemažai sukosi sausas (pvz orinasi sistema ir ilgai
> nepasiima kuro mašinose be pagalbinių siurblių ar su mirusiu
> pagalbiniu), dėl tepimo stokos pradeda atsikratinėti paviršiaus
> padengimo, ko pasekoje salerkoje atsiranda mikro dalelės, kurios
> pašvietus į ją kampu salerkai suteikia gražaus žėrėjimo efektą ir tuo
> pačiu ji pasidaro abrazyvinė. O kai tokia salerka pradeda keliauti po
> sistemą (kuro filtrai dalį dalelių praleidžia) tai prasideda masinis
> sistemos byrėjimas, ko pasekoje nepakeitus kaltininko (siurblio) ir
> neišplovus gerai sistemos (sistemoje abrazyvas) turėsi pastoviai
> byrančią sistemą. Čia paprastai, vaizdžiai jei aiškinti. Ir tas žėrutis
> reikėtų rašyti "žėrutis" jei tiksliai.
>
> markatas