Tema: Re: commonrail ir blogas kuras
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-04 22:43:24
nemandravok, durnai atrodai

On 8/4/2016 10:32 PM, Signalizacija wrote:
> o tai toj sistemoj is kur? vamzdeliai plieniniai ir guminiai
>
> On 2016.08.04 20:11, Igaliotinis wrote:
>> is kuro sistemos
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>> news:nnvqk3$dbj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O is kur saliaroj tas zerutis atsiranda?
>>>
>>> On 2016.08.04 18:32, markatas wrote:
>>>> Atsidarius baka paziureti, ar nera zerejimo bake, jei matomas zerutis -
>>>> kuras pilnas abrazyvo. Tokiu atveju plaunamas bakas, prapuciami visi
>>>> vamzdukai, praplaunama auksto slegio lineika, keiciamas auksto slegio
>>>> siurblys, o ne tik purkstukai ir toliau laimingai vazinejama. Tiesa
>>>> patariama po praplovimo abratkes dar ~10 litru leisti ne atgal i
>>>> baka, o i
>>>> bakelius ir to kuro nenaudoti, o va po to laimingai naudotis (aisku
>>>> pasitikrinti ir kompresijas cilindruose be visa ko)
>>>>
>>>> markatas
>>>>
>>>> "wut" <wut@_trinti_gmail.com> wrote in message
>>>> news:nnvmgf$c6o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tarkim yra common railinis dyzelis su turbina ir prancûzas á auto pylë
>>>>> ðûdinus degalus, dël ko variklis ne visai graþiai dirbo. Pakeitus
>>>>> filtrus
>>>>> ir purkðtukus - viskas afigenai. Rida nedidelë. Kokia tikimybë kad
>>>>> pradës
>>>>> byrët kitos dalys - siurblys, turbina, slëgio davikliai?
>>>>>
>>>>
>>>>