Tema: Re: commonrail ir blogas kuras
Autorius: markatas
Data: 2016-08-05 08:25:07
Kai aukšto slėgio siurblys gauna sausos salerkos (arba sukasi antrą pusę 
milijono km), ar nemažai sukosi sausas (pvz orinasi sistema ir ilgai 
nepasiima kuro mašinose be pagalbinių siurblių ar su mirusiu 
pagalbiniu), dėl tepimo stokos pradeda atsikratinėti paviršiaus 
padengimo, ko pasekoje salerkoje atsiranda mikro dalelės, kurios 
pašvietus į ją kampu salerkai suteikia gražaus žėrėjimo efektą ir tuo 
pačiu ji pasidaro abrazyvinė. O kai tokia salerka pradeda keliauti po 
sistemą (kuro filtrai dalį dalelių praleidžia) tai prasideda masinis 
sistemos byrėjimas, ko pasekoje nepakeitus kaltininko (siurblio) ir 
neišplovus gerai sistemos (sistemoje abrazyvas) turėsi pastoviai 
byrančią sistemą. Čia paprastai, vaizdžiai jei aiškinti. Ir tas žėrutis 
reikėtų rašyti "žėrutis" jei tiksliai.

markatas