Kai aukšto slėgio siurblys gauna sausos salerkos (arba sukasi antrą pusę milijono km), ar nemažai sukosi sausas (pvz orinasi sistema ir ilgai nepasiima kuro mašinose be pagalbinių siurblių ar su mirusiu pagalbiniu), dėl tepimo stokos pradeda atsikratinėti paviršiaus padengimo, ko pasekoje salerkoje atsiranda mikro dalelės, kurios pašvietus į ją kampu salerkai suteikia gražaus žėrėjimo efektą ir tuo pačiu ji pasidaro abrazyvinė. O kai tokia salerka pradeda keliauti po sistemą (kuro filtrai dalį dalelių praleidžia) tai prasideda masinis sistemos byrėjimas, ko pasekoje nepakeitus kaltininko (siurblio) ir neišplovus gerai sistemos (sistemoje abrazyvas) turėsi pastoviai byrančią sistemą. Čia paprastai, vaizdžiai jei aiškinti. Ir tas žėrutis reikėtų rašyti "žėrutis" jei tiksliai. markatas