Tema: Re: commonrail ir blogas kuras
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-08-05 07:59:11
tai paskaityk ka markatas rašo. Man ir pasidare idomu kas te per velniava

On 2016.08.05 07:12, Dainiushas wrote:
> tai kad tu tą žėrutį sugalvojai, nėra jo ten
>
>
> On 8/5/2016 6:53 AM, Signalizacija wrote:
>> jei tau atrodo, kad durnavoju tai paaiškink is kur ten tas žėrutis. Nes
>> nu nesuprantu
>>
>> On 2016.08.04 22:43, Dainiushas wrote:
>>> nemandravok, durnai atrodai
>>>
>>> On 8/4/2016 10:32 PM, Signalizacija wrote:
>>>> o tai toj sistemoj is kur? vamzdeliai plieniniai ir guminiai
>>>>
>>>> On 2016.08.04 20:11, Igaliotinis wrote:
>>>>> is kuro sistemos
>>>>>
>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:nnvqk3$dbj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> O is kur saliaroj tas zerutis atsiranda?
>>>>>>
>>>>>> On 2016.08.04 18:32, markatas wrote:
>>>>>>> Atsidarius baka paziureti, ar nera zerejimo bake, jei matomas
>>>>>>> zerutis -
>>>>>>> kuras pilnas abrazyvo. Tokiu atveju plaunamas bakas, prapuciami visi
>>>>>>> vamzdukai, praplaunama auksto slegio lineika, keiciamas auksto
>>>>>>> slegio
>>>>>>> siurblys, o ne tik purkstukai ir toliau laimingai vazinejama. Tiesa
>>>>>>> patariama po praplovimo abratkes dar ~10 litru leisti ne atgal i
>>>>>>> baka, o i
>>>>>>> bakelius ir to kuro nenaudoti, o va po to laimingai naudotis (aisku
>>>>>>> pasitikrinti ir kompresijas cilindruose be visa ko)
>>>>>>>
>>>>>>> markatas
>>>>>>>
>>>>>>> "wut" <wut@_trinti_gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:nnvmgf$c6o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tarkim yra common railinis dyzelis su turbina ir prancûzas á auto
>>>>>>>> pylë
>>>>>>>> ðûdinus degalus, dël ko variklis ne visai graþiai dirbo. Pakeitus
>>>>>>>> filtrus
>>>>>>>> ir purkðtukus - viskas afigenai. Rida nedidelë. Kokia tikimybë kad
>>>>>>>> pradës
>>>>>>>> byrët kitos dalys - siurblys, turbina, slëgio davikliai?
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>
>