On 2016.08.08 13:42, osis wrote: > On 2016-08-08 10:06:01 +0000, jtdm said: > >> p.s. i tema. jeigu tu galvoji, kad 220kkm yra tipine 3-4 metu rida, >> tai kazinau... tada turbut daugelis aplinkiniu ziauriai netipiniai. as >> pvz nusipirkau 8 metu senumo dyzeli su 70kkm rida. per metus nuriedu >> taip grubiai 10kkm. nu pavazinesiu kokius 5-6 metus ir stumsiu lauk >> ji. tai su kiek finale kazkas nusipirks? 110-120 kkm? garantuotai >> atsukta, ane ? >> todel ir parduoda 2012 masina su 220kkm rida, kad jai jau pize, ir >> remonto/prieziuros pinigai ir laikas panaikina auto prasme apskritai. >> nei tokiu labai daug yra, nei tokie atvejai tipiniai. >> 2008 masina su 100kkm yra tipinis variantas. tokiu pasirinkimas >> didziausias. pagrinde del to, kad jau nusibodo, uzknisa pora kokiu >> smulkmenu, nusimato pora kiek didesniu remontu, ir nori/gali sau >> leisti nauja. bet dar ne lavonas su 220kkm. >> sorry, vel turbut ne i tema gavosi... > > tipinis tai cia t kad uzsienietis perka dyzeli ir per metus 9k > nuvaziuoja? nu .. tipo kunigas i baznycia vazinejo? > > Nueinam i mobile.de, paimam passatus dyzelius 2008 (803 total). > Filtruojam rida iki 100k lieka 38. > Pafiltruojam Volvo v70 dyzelius - total 102, iki 100k - 4. > > tai kuris cia tipinis? as tai apie kkm / metai skaiciu kalbu, o tu bbz apie ka. prasifiltruok savo 2012 pasatus dyzelius, pamatysi, kad koks grubiai 80% visos pasiulos iki 100kkm bus. o keturmeciai egzemplioriai su 220km greiciau isimtis nei taisykle bendros pasiulos kontekste. bet kai yra didelis noras, statistika pritempti prie savo pinigines turinio ir dar gauti palaikyma - tai kodel ne. negi trugdysi zmogui :) >