Esme, kad geri variantai ir antrineje rinkoje labai brangus, tautieciai griebia buvusius taksus kurie vare trim pamainom ir atsuktu spidometru, ar skenduolius kokius. -- svyt /e39 jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: > On 2016.08.08 13:42, osis wrote: >> On 2016-08-08 10:06:01 +0000, jtdm said: >> >>> p.s. i tema. jeigu tu galvoji, kad 220kkm yra tipine 3-4 metu rida, >>> tai kazinau... tada turbut daugelis aplinkiniu ziauriai netipiniai. as >>> pvz nusipirkau 8 metu senumo dyzeli su 70kkm rida. per metus nuriedu >>> taip grubiai 10kkm. nu pavazinesiu kokius 5-6 metus ir stumsiu lauk >>> ji. tai su kiek finale kazkas nusipirks? 110-120 kkm? garantuotai >>> atsukta, ane ? >>> todel ir parduoda 2012 masina su 220kkm rida, kad jai jau pize, ir >>> remonto/prieziuros pinigai ir laikas panaikina auto prasme apskritai. >>> nei tokiu labai daug yra, nei tokie atvejai tipiniai. >>> 2008 masina su 100kkm yra tipinis variantas. tokiu pasirinkimas >>> didziausias. pagrinde del to, kad jau nusibodo, uzknisa pora kokiu >>> smulkmenu, nusimato pora kiek didesniu remontu, ir nori/gali sau >>> leisti nauja. bet dar ne lavonas su 220kkm. >>> sorry, vel turbut ne i tema gavosi... >> >> tipinis tai cia t kad uzsienietis perka dyzeli ir per metus 9k >> nuvaziuoja? nu .. tipo kunigas i baznycia vazinejo? >> >> Nueinam i mobile.de, paimam passatus dyzelius 2008 (803 total). >> Filtruojam rida iki 100k lieka 38. >> Pafiltruojam Volvo v70 dyzelius - total 102, iki 100k - 4. >> >> tai kuris cia tipinis? > > as tai apie kkm / metai skaiciu kalbu, o tu bbz apie ka. prasifiltruok > savo 2012 pasatus dyzelius, pamatysi, kad koks grubiai 80% visos > pasiulos iki 100kkm bus. o keturmeciai egzemplioriai su 220km greiciau > isimtis nei taisykle bendros pasiulos kontekste. > bet kai yra didelis noras, statistika pritempti prie savo pinigines > turinio ir dar gauti palaikyma - tai kodel ne. negi trugdysi zmogui :) > >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/