Geru masinu nei vokietis nei lietuvis siaip sau nepardavineja pagal skelbimus, visad atsiranda giminaitis, bendradarbis ar pazystamas kuris nupirks ja. Pagal skelbima man teko nusipirkt tik viena is 2 e28, po beveik 10 metu e34 tds, daugiau nelabai, reikejo daugiau ar maziau investuot, buvo netiketu gedimu ir islaidu. Ramina tik tai kad jos nedidels, nes ir masinas pirkau nebrangias nebrangiai. Sekancia, kai sita surudys, ko gero imsiu vel e39, ir iskart ieskosiu su variklio defektu, ji pasikeist nebrangu. -- svyt /e39 jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: > On 2016.08.08 14:34, osis wrote: >> On 2016-08-08 11:29:09 +0000, jtdm said: >> >>> as tai apie kkm / metai skaiciu kalbu, o tu bbz apie ka. prasifiltruok >>> savo 2012 pasatus dyzelius, pamatysi, kad koks grubiai 80% visos >>> pasiulos iki 100kkm bus. o keturmeciai egzemplioriai su 220km greiciau >>> isimtis nei taisykle bendros pasiulos kontekste. >>> bet kai yra didelis noras, statistika pritempti prie savo pinigines >>> turinio ir dar gauti palaikyma - tai kodel ne. negi trugdysi zmogui :) >> >> Cituoju tave : "2008 masina su 100kkm yra tipinis variantas. tokiu >> pasirinkimas didziausias" >> >> Biski susivartei, bet nera kaip pripazinti? >> > > pripazystu, biski. del pasiulos kiekio. nes tokias masinas parduoda tik > tie, kam jos atsibosta/tampa nebereikalingos. o ne todel, kad pradeda > prota ziauriai knisti. bet tokiu yra paisuloj, tiesiog jos kainuoja > daugiau, nei tipinis lietuvis linkes moket. o tu ar pripazysti, kad > 'tipinis variantas' 2012-tu metu su 220kkm rida - dar didesnis > susivartymas? suskaiciuok kiek tokiu bendram kontekste ir palygink su > mano susivartymo mastais :) ir pagalvok, del ko jos parduodamos. > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/