nu tai sakau, mašiną darė lochai. Beje, C4 vairo siurblys irgi kažkur labai prieky kampe. On 8/9/2016 11:41 AM, markatas wrote: > Na bet nesakyk, geras variantas darant dileriniu diagnostika, ir uzfiksavus > vairo stiprintuvo gedima rasti tokius punktus - patikrink, ar yra + ir -. > Sekantis punktas, jei yra jie, tai siurblys paveiktas vandens !!!. Cia taip > dilerinis softas raso, tai ka mastyti? Siurbliai deficitiniai tie > > markatas > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:nobs6j$mu9$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai dar pora markatø paraðytø kà taisë ir bûtø tas pats kà sakë >> Codec'as. Nu ir galiu tik paantrint, tam daiktui 220kkm jau ne ta rida, >> kai reikia klausinët apie modelio savybes - galima tik paspëliot kaip >> seksis konkreèiam egzemplioriui. Kita vertus, automobilis kuriam prie >> 90kkm tiesiog nutrûksta generatoriaus dirþas, kaþkaip neákvepia :). Dëþë >> apskritai prie 60kkm pradëjo grybaut, tai kokie ten ble 220 >> >> On 8/9/2016 8:16 AM, osis wrote: >>> On 2016-08-09 04:15:52 +0000, Lapinas said: >>> >>>> Normaliai tau jis aiskina, gal kiek sutirstina pavyzdzius, bet labiau >>>> i tema negu tu. Ir isvis, kam dar klausineji, jei kitos nuomones tau >>>> atrodo kaip izeidimas? >>> >>> kazkokie jus cia visi jautrus. Normaliai pakomentavo autpagalba, >>> markatas, ir fenix, jiem labai aciu. >>> O kai ateina ir kazka buria kad 100k 2008 metu masinai yra standartas, >>> apie XC60 isviso ne i tema rasydamas, nu tai tegu tiki pasakom kad >>> kunigas i baznycia vazinejo. >>> >> > >