Paskutinį kartą tuomet ir bandžiau aiškintis, tai pasirodė labai plačiai interpretuojama sąvoka. Žmogus buvo įvažiavęs į sankryžą, pamatė kad tiesiai plyta, sugalvojo plačiu kampu apsisukti ir važiuoti atgal iš kur atvažiavo. Tuo metu jau buvo užsidegusi žalia skersai jo išvažiavimo/grįžimo krypčiai, prieš mane nuvažiavo prie šviesoforo pirma stovėjusi mašina, aš važiavau dešine juosta, o kairėje sulyg manimi važiavo autobusas, kuris sustojo praleisti to besiblaškančio. Ir anas man bakstelėjo į priekinį kairį kampą 45 laipsnių kampu iš užpakalio/kairės. Policijos buvau pripažintas kaltu nes neleidau užbaigti pradėto manevro (nors aš jo, aišku, net negalėjau matyti), iki važiuojamųjų dalių susikirtimo dar buvo tolokai. 2016-12-06 11:22, Aras rašė: > Jau KET'e nustatyta aiškiai, kur prasideda sankryža? > > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:o24i9b$jr5$1@trimpas.omnitel.net... >> Reguliuojamoje sankryžoje teisus tas, kas pirmas į ją įvažiavo. >> Nesvarbu, kad signalai jau seniai pasikeitę - jis gali užbaiginėti >> manevrą kad ir minutę. Bent jau tokią policininkų interpretaciją kažkada >> savo kailiu patyriau. >> >> 2016-12-05 20:19, kalabasa rašė: >>>> 2016-12-05 19:26, kalabasa rašė: >>>>> regitroje panasus testas yra. Tik B apsisukineja sankryzoje. Regitros >>>>> programa sako, kad B turi duoti kelia. >>>> >>>> Nežinau kas ten regitros programoje, bet manau, kad tu kažkokios >>>> "smulkmenos" nepasakai. >>> >>> gerai, ten buvo reguliuojama sankryza. >>> >> >