Tema: Re: KET: Kas teisus sioje situacijoje?
Autorius: RaR
Data: 2016-12-06 14:23:29
Paskutinį kartą tuomet ir bandžiau aiškintis, tai pasirodė labai plačiai 
interpretuojama sąvoka. Žmogus buvo įvažiavęs į sankryžą, pamatė kad 
tiesiai plyta, sugalvojo plačiu kampu apsisukti ir važiuoti atgal iš kur 
atvažiavo. Tuo metu jau buvo užsidegusi žalia skersai jo 
išvažiavimo/grįžimo krypčiai, prieš mane nuvažiavo prie šviesoforo pirma 
stovėjusi mašina, aš važiavau dešine juosta, o kairėje sulyg manimi 
važiavo autobusas, kuris sustojo praleisti to besiblaškančio. Ir anas 
man bakstelėjo į priekinį kairį kampą 45 laipsnių kampu iš 
užpakalio/kairės. Policijos buvau pripažintas kaltu nes neleidau 
užbaigti pradėto manevro (nors aš jo, aišku, net negalėjau matyti), iki 
važiuojamųjų dalių susikirtimo dar buvo tolokai.

2016-12-06 11:22, Aras rašė:
> Jau KET'e nustatyta aiškiai, kur prasideda sankryža?
>
>
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:o24i9b$jr5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Reguliuojamoje sankryžoje teisus tas, kas pirmas į ją įvažiavo.
>> Nesvarbu, kad signalai jau seniai pasikeitę - jis gali užbaiginėti
>> manevrą kad ir minutę. Bent jau tokią policininkų interpretaciją kažkada
>> savo kailiu patyriau.
>>
>> 2016-12-05 20:19, kalabasa rašė:
>>>> 2016-12-05 19:26, kalabasa rašė:
>>>>> regitroje panasus testas yra. Tik B apsisukineja sankryzoje. Regitros
>>>>> programa sako, kad B turi duoti kelia.
>>>>
>>>> Nežinau kas ten regitros programoje, bet manau, kad tu kažkokios
>>>> "smulkmenos" nepasakai.
>>>
>>> gerai, ten buvo reguliuojama sankryza.
>>>
>>
>