On 06/12/16 09:04, Kesha wrote: >> On 05/12/16 14:54, markatas wrote: >>> Teisus B, nes A nepraleido pagrindiniu keliu vaziuojancio >>> (nepriklausomai ar >>> jis vaziuoja tieisiai, ar apsisukineja, jis yra pagrindiniame kelyje ir >>> privalo apsisukdamas praleisti tik tuos, kas atvaziuoja is priekio >>> pagrindiniu keliu >> >> Tokio atsakymo ir tikejausi. Pagal KET B privalo praleisti tik >> atvaziuojancius is priekio arba sukancius i desine (Bijunu g.). >> >> Dabar pateiksiu varianta kaip 100% uzsidirbti pinigu bunant B vairuotoju. >> >> Sustoji prie perejos tarsi praleistum pesciuosius. Dar geriau jeigu is >> tikruju bent vienas pestysis eitu per ta pereja. Kairio posukio rodyti >> nebutina, nes po avarijos jau tai niekam nebus idomu. Palauki kol A >> vairuotojas prades sukti i desine, tada staigus apsisukimo manevras ir >> bum, ajajaj, duok pinigu etc. etc. >> >> A vairuotojas praktiskai neturi sansu isvengti avarijos, nes jis >> isitikines, kad B praleidineja pesciuosius ir poto vaziuos tiesiai. >> >> Taigi, naudokites kam reikia :) > > Nifiga, šiaip pagal KET poniaktkes duoti kelia, tai reiškia, kad dėl > tavo veiksmų kitas neturėtų keisti važiavimo greičio ar krypties, taip > kad pagal fengšui, B liks kaltas tokiu atveju... Nesakau, kad tai visiskai neimanoma (pasiekti, kad A butu teisus), bet tikrai reiketu ne vieno teismo posedzio. Didesne tikimybe, kad butu lengva technine avarija, butu apsikeista banko bilietais ir issiskirstyta.