tai čia turbūt visgi kalbam apie ką pirkt važiuojančio, o ne kur ten kokie niuansai. Nes tai tada galima prisimint tą patį 1.8 su 169kW ir padiskutuot kuris ten guminis :) 1.8 atmosferikas turi tokį skirstymo velenų fazių adjusterį, kuri moka pradėt barškėt ir labai daug kainuoja :) 1/20/2017 11:25 AM, fenix@h rašė: > 2017.01.20 11:23, Dainiushas rašė: >> 1.8T > > nu as pakviesiu kodeka i diskusija :) > > SAAB 2.0 turbininis kazkaip ne toks guminis buvo, kaip sitas. > 2.8 vaziuoja, bet sunkus ir a3 lyg nebuvo. > >> 1/20/2017 11:18 AM, giedriusf rašė: >>> On Fri, 20 Jan 2017 10:46:04 +0200 (EET), Kancler >>> <kancleris@nospamgmail.com> wrote: >>> >>>> Iskilo poreikis antrai masinai, kaip variantas visai tinka audi a3 >>>> kur ejo nuo 96 iki 2003, domina tik benzas, konkreciai 1.8 be >>>> turbos, ar turi sie varikliai koku igimtu bedu ? >>>> Ar labai lepi pakaba? >>>> ar turi kokiu specifiniu bedu kurios i daug pinigu atsiremt gali ? >>>> dekui >>> >>> >>> Nevalina ir ima minimum 12l benzo. >>> Kai ieskojau kazko pigaus drozimui nuolatiniam tai supratau kad vag >>> neturejo tuo metu benzininiu motoru. Nebent 2.6 ar tai 2.8 >>> >>> Teko pirkt opeli, kuris pilnai pasiteisino >>> >> >