ahoj, siandien dvimpirmas jau. On 2017.01.23 00:16, Dainiushas wrote: > bet šiaip tai kuo ji daugiau pripučia maximumą, tuo mažiau pūs ant > 1300rpm :). ypač pas benzą. > > 1/23/2017 12:14 AM, CodeC rašė: >> On 2017.01.23 00:10, fenix@h wrote: >>> 2017.01.23 00:05, CodeC rašė: >>>> On 2017.01.23 00:00, fenix@h wrote: >>>>> 2017.01.22 23:54, CodeC rašė: >>>>>> tai as irgi +- daugumoj vazineju pagal ket. >>>>>> bet 250ag pirkau tikrai ne tam, kad vazinet kaip su 100ag kibiru. >>>>> >>>>> nu bet kai vaziuoji kartu su srautu (nera jokiu extriniu >>>>> pagreitiejimu, >>>>> paletejimu, tempa uzduoda trulas/autikas - visiskai pakanka >>>>> keliasdesimt >>>>> ag motoro) tarkim analogiska auto dabartinei, bet su 1.0 dziugintu >>>>> tiek >>>>> pat ar maziau? >>>> >>>> tiek pat. taciau tuo 1.0 galimybes ir baigiasi. >>> >>> vyras. rimtas atsakymas. >>> vat as didesio atmosferiko noriu labiausiai del roling start ties >>> kokiais 1300rpm. AT atveju dar jei deze neflegmiska - dziaugsmas >>> visiskas. >> >> ghm, dar karta - pasivazinek su normalia masina. turbo ta prasme. >> nes liksi gausiai nustebes dziaugsmu. tik kaina gali nepatikt, kas jau >> atskira tema... >> >>> >>>> is esmes labiausiai dziugina zinojimas, kad kai reikia, gali paspausti. >>>> mokejimas juos suvaldyt ir sugebejimas pasinaudot, kai reikia. >>>> as tam toki auto ir perku. jeigu VISADA vaziuociau paskui trula, 200ag >>>> nepirkciau, nes tai idijotizmas. >>> >>> kamsciai tai vadinasi, ne idiJotizmas. >> >> tai jeigu rimtai visada kamstyje, tai apie kokius tu ten rpm, ag, turbo >> ir at svarstai uz ir pries? ziurek kur fotelis patogesnis ir dzingaliuku >> salone daugiau. vistiek sedi, lauki ir nieko neveiki. >> >>> >> >