bet šiaip tai kuo ji daugiau pripučia maximumą, tuo mažiau pūs ant 1300rpm :). ypač pas benzą. 1/23/2017 12:14 AM, CodeC rašė: > On 2017.01.23 00:10, fenix@h wrote: >> 2017.01.23 00:05, CodeC rašė: >>> On 2017.01.23 00:00, fenix@h wrote: >>>> 2017.01.22 23:54, CodeC rašė: >>>>> tai as irgi +- daugumoj vazineju pagal ket. >>>>> bet 250ag pirkau tikrai ne tam, kad vazinet kaip su 100ag kibiru. >>>> >>>> nu bet kai vaziuoji kartu su srautu (nera jokiu extriniu pagreitiejimu, >>>> paletejimu, tempa uzduoda trulas/autikas - visiskai pakanka >>>> keliasdesimt >>>> ag motoro) tarkim analogiska auto dabartinei, bet su 1.0 dziugintu tiek >>>> pat ar maziau? >>> >>> tiek pat. taciau tuo 1.0 galimybes ir baigiasi. >> >> vyras. rimtas atsakymas. >> vat as didesio atmosferiko noriu labiausiai del roling start ties >> kokiais 1300rpm. AT atveju dar jei deze neflegmiska - dziaugsmas >> visiskas. > > ghm, dar karta - pasivazinek su normalia masina. turbo ta prasme. > nes liksi gausiai nustebes dziaugsmu. tik kaina gali nepatikt, kas jau > atskira tema... > >> >>> is esmes labiausiai dziugina zinojimas, kad kai reikia, gali paspausti. >>> mokejimas juos suvaldyt ir sugebejimas pasinaudot, kai reikia. >>> as tam toki auto ir perku. jeigu VISADA vaziuociau paskui trula, 200ag >>> nepirkciau, nes tai idijotizmas. >> >> kamsciai tai vadinasi, ne idiJotizmas. > > tai jeigu rimtai visada kamstyje, tai apie kokius tu ten rpm, ag, turbo > ir at svarstai uz ir pries? ziurek kur fotelis patogesnis ir dzingaliuku > salone daugiau. vistiek sedi, lauki ir nieko neveiki. > >> >