Tema: Re: Q: audi a3 (8l)
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-01-23 00:16:17
bet šiaip tai kuo ji daugiau pripučia maximumą, tuo mažiau pūs ant 
1300rpm :). ypač pas benzą.

1/23/2017 12:14 AM, CodeC rašė:
> On 2017.01.23 00:10, fenix@h wrote:
>> 2017.01.23 00:05, CodeC rašė:
>>> On 2017.01.23 00:00, fenix@h wrote:
>>>> 2017.01.22 23:54, CodeC rašė:
>>>>> tai as irgi +- daugumoj vazineju pagal ket.
>>>>> bet 250ag pirkau tikrai ne tam, kad vazinet kaip su 100ag kibiru.
>>>>
>>>> nu bet kai vaziuoji kartu su srautu (nera jokiu extriniu pagreitiejimu,
>>>> paletejimu, tempa uzduoda trulas/autikas - visiskai pakanka
>>>> keliasdesimt
>>>> ag motoro) tarkim analogiska auto dabartinei, bet su 1.0 dziugintu tiek
>>>> pat ar maziau?
>>>
>>> tiek pat. taciau tuo 1.0 galimybes ir baigiasi.
>>
>> vyras. rimtas atsakymas.
>> vat as didesio atmosferiko noriu labiausiai del roling start ties
>> kokiais 1300rpm. AT atveju dar jei deze neflegmiska - dziaugsmas
>> visiskas.
>
> ghm, dar karta - pasivazinek su normalia masina. turbo ta prasme.
> nes liksi gausiai nustebes dziaugsmu. tik kaina gali nepatikt, kas jau
> atskira tema...
>
>>
>>> is esmes labiausiai dziugina zinojimas, kad kai reikia, gali paspausti.
>>> mokejimas juos suvaldyt ir sugebejimas pasinaudot, kai reikia.
>>> as tam toki auto ir perku. jeigu VISADA vaziuociau paskui trula, 200ag
>>> nepirkciau, nes tai idijotizmas.
>>
>> kamsciai tai vadinasi, ne idiJotizmas.
>
> tai jeigu rimtai visada kamstyje, tai apie kokius tu ten rpm, ag, turbo
> ir at svarstai uz ir pries? ziurek kur fotelis patogesnis ir dzingaliuku
> salone daugiau. vistiek sedi, lauki ir nieko neveiki.
>
>>
>