nu kaip nebutu, tu kukliu 10kkm su dviraciu ar peskom ar trulu, nesigauna niekaip. seno grabo kuo toliau, tuo maziau norisi. nes jau ir patirtis siokia tokia yra ir suvokimas kurios pasakeles tikros kurios ne. senas aukstesnes klases turi resursa didesni, bet kasnors kai pareina, pakainuoja konkreciai. o nupirkt toki gali tik numynusi jau zenklia rida. senas kibiras is esmes skirtas nuvaziuot 100kkm be proto pisimo. ir dar priedo ta daro beveik 100% mieste, start-stop-pora km rezimu, skirtingai nuo kokio pvz a8, kuri teoriskai gali 'visai nebrangiai' pajamt uz taip 10k su 200-300kkm autobanine rida. bet nespesi nuvaziuot 50kkm ir jau busi sumerkes i ji puse naujo kibiro, arba vazinesi su semi-lavonu, kur puse nieks neveikia, tai kam tada ji pirkt. apynaujis mazai km numynes kibiras kainuoja ne taip jau ir pigiai, kad negalvot apie nauja. siaip, butu paprasta, newsai uzsidarytu. On 2017.01.22 21:27, Dainiushas wrote: > tai ko ne T6? :) > > su nauja tai viskas gerai bet su ja važiuot reikia, nes jei laikyt > kieme, kilometro kainą paskaičiavus plaukai šiaušiasi. > > 1/22/2017 9:18 PM, CodeC rašė: >> s80 t5 pasiziurek, tik nzn i kokia kaina taikai. as po biski irgi bandau >> prisiverst galvot apie sekancia antraja masina. tai panasiai mintys >> klaidzioja nuo mineto t5 iki naujos kijos. kolkas analogiska latentine >> situacija su 850-tu pas mane. nepasiduoda, nors visokia smulkme lenda po >> truputi... >