tu cia jeigu apie tuos, kur nuo 2014-tu tik prasidejo, tai gal dar biski anksti ziuret ? :) paziuresim, kiek jie po keliu metu kainuos. On 2017.01.22 23:17, Dainiushas wrote: > jei čia apie E90/E92, tai ten variklis failed by desing, beveik esu > tikras, kad visi tie variantai su jau barškančiu alkūniniu. Nes > paprastai 100kkm nenuvažiuoja kol švaistikliai iškrenta nx ant > asfalto..... pažiūrėk F30 kokios kainos. > > 1/22/2017 11:05 PM, CodeC rašė: >> nu taiva, pazejau. su salyga, kad tas m3 naujas beveik 2x kainuoja, tai >> ~5 metu senumo su ne kosmine rida jau yra pasirinkimo is 30keur kainu >> rezio. tai nubrezus tam tikras lygiagretes ir turint galvoj kad fijat ne >> bmw, tai as optimistiskai tikiuosi zymiai palankesnes kainos. >> >> On 2017.01.22 22:54, Dainiushas wrote: >>> tai paimk dėl įdomumo pažiūrėk kokia situacija su M3, oubi RS ar kokiais >>> MB 63. normalūs egzemplioriai pyst ir normaliai neatpigę vėl pradeda >>> brangt :) >>> >>> 1/22/2017 10:42 PM, CodeC rašė: >>>> nu tai palaukti teks ilgiau nei pora metu. >>>> >>>> On 2017.01.22 22:28, Dainiushas wrote: >>>>> tai jei bus nedrožtas kainuos kosTmosą, jei drožtą - palaikyt jos >>>>> gyvybę >>>>> bbž kiek kainuos :). Ji gi reali nauja 80k bus ir daugiau.... >>>>> nuotraukose stabdžiai lyg karboniniai? >>>>> >>>>> 1/22/2017 10:23 PM, CodeC rašė: >>>>>> tai pigumas visada salyginis. >>>>>> siaip apie qv as ir galvoju. jeigu 850 tiek isgyvens, tai savaime >>>>>> issispres antro auto problema, tiksliau pirmo. >>>>>> >>>>>> On 2017.01.22 22:20, Dainiushas wrote: >>>>>>> kažkaip abejoju 280 versijos pigimo perspektyvomis......nekalbant >>>>>>> jau >>>>>>> >>>> >>> >> >