Avtoreviu matavo kuro sąnaudą ir jiems gavosi, kad tokiu būdu važiuojant mažesne, nei po truputį begėjantis ir jungiant visas pavaras. Man patinka, kad tikrai nesimaišau kelyje kitiems, greit pasiekiu kreiserini greitį. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:o7hefd$n87$1@trimpas.omnitel.net... > ir prasmė viso to? > > 2/9/2017 11:41 AM, Doxlas rašė: >> Kažkada paskaičiau Avtoreviu ir dabar toks mano eko-važiavimas - pirma, >> antra pavaros iki 6500 rpm, tada jau kali penkta ir važiuoji kreiseriniu >> greičiu. Jei reikia pasiekt daugiau nei 90 km/h - tada ir trečiu bėgiu >> pasinaudoju. Žoliapjovė - Akordas 2.0. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:o7fcj2$q6c$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu kad nesiplėšant užtenka tų 2krpm, tiek su dyzeliu tiek su benzu. >>> nebent ten kažkokia mažalitražė aukštasūkė žoliapjovė, bet kad jau >>> senokai tokių nelabai kas gamina. >>> >>> On 2/8/2017 5:11 PM, budulis vulgaris wrote: >>>> On 2017-02-08 16:48, ddd wrote: >>>>> o tai reikia riedėti ant laisvo ar su bėgiu? >>>>> jei pas mane benzas man normaliai pavaros tik prie 3,2 metasi, >>>>> darbinis intevalas nuo 2,5 iki 3,2 >>>>> o cia siūlo neviršyti 2000 :( >>>>> >>>>> su 5 pavara laikant 2000 vaziuoju apie 50km/h greiciu. >>>> >>>> Tai aš nesu to eko vairavimo anei fanas anei fanatikas. Važinwju su >>>> automatais, tai man kaip ir dzin kada ten siūlo pavaras perjunginėni, < >>>> 2000 tai man atrodo pakankamai extreme. >>>> >>>> Man užtenka to, kad atleidžiu gazą iškart pamatęs, kad artimiausioje >>>> sankryžoje užsidegė raudona. >>>> >>> >