siaip labai sviezioj praeity jau toks pavyzdys buvo, tik cia ne uzmiestis, ne tie greiciai, tai ir pasekmes nebuvo skaudzios... On 2017-02-12 16:36, Regimantas wrote: > Suprantu, kad adaptuota mokymo programa ismoke tik skaityt ir su > galvojimu siek tiek problemu kyla. Jei visi taip sustotu tokiam siauram > kely, gal isvis nebeitu niekam pravaziuot, bet butu liux, nes pagal KET. > Kitas dalykas, tai, kad vaziuojant reiketu numatyt ir kitu eismo dalyviu > veiksmus, nes aklai laikantis KET ir sukeliant avarine situacija nuo to > niekam geriau nebus ir greitoji greiciau nenuvaziuos. Kiek realu, kad > toks gaidelio veiksmas gali sukelti avarine situacija matosi is video. > > > "budulis vulgaris" <budulis@lietuva.lt> wrote in message > news:o7pnov$22g$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2017-02-10 22:31, Regimantas wrote: >>> Tai kad greitoji kitoj pusej vaziavo. Tas kur aplenke nelabai gal >>> tikejosi, kad gaidelis sustos ir tokiu budu isvenge susidurimo. >> >> Ir sitokie lopiniai dar mokina normalius vairuotojus kaip vairuoti >> reikia... skaityk atidžiai, kelių gaideli. >> >> 12. Eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelią artėjančioms >> specialiosioms transporto priemonėms su įjungtais mėlynais ir >> raudonais (arba tik mėlynais švyturėliais) ir specialiaisiais garso >> signalais ir jų lydimoms transporto priemonėms. Transporto priemonių >> vairuotojai keliuose, kur eismui abiem kryptimis yra ne daugiau kaip 4 >> eismo juostos, privalo sustoti dešiniajame kelkraštyje, kai jo nėra, – >> prie dešiniojo važiuojamosios dalies krašto (keliuose su skiriamąja >> juosta sustoti privalo tik ta pačia kryptimi judančios transporto >> priemonės). >> >