Nugi kad stūmoklis per kapotą išlystų pasižiūrėt į asilą už vairo :) 2017.02.09 11:57, Dainiushas rašė: > ir prasmė viso to? > > 2/9/2017 11:41 AM, Doxlas rašė: >> Kažkada paskaičiau Avtoreviu ir dabar toks mano eko-važiavimas - pirma, >> antra pavaros iki 6500 rpm, tada jau kali penkta ir važiuoji kreiseriniu >> greičiu. Jei reikia pasiekt daugiau nei 90 km/h - tada ir trečiu bėgiu >> pasinaudoju. Žoliapjovė - Akordas 2.0. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:o7fcj2$q6c$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu kad nesiplėšant užtenka tų 2krpm, tiek su dyzeliu tiek su benzu. >>> nebent ten kažkokia mažalitražė aukštasūkė žoliapjovė, bet kad jau >>> senokai tokių nelabai kas gamina. >>> >>> On 2/8/2017 5:11 PM, budulis vulgaris wrote: >>>> On 2017-02-08 16:48, ddd wrote: >>>>> o tai reikia riedėti ant laisvo ar su bėgiu? >>>>> jei pas mane benzas man normaliai pavaros tik prie 3,2 metasi, >>>>> darbinis intevalas nuo 2,5 iki 3,2 >>>>> o cia siūlo neviršyti 2000 :( >>>>> >>>>> su 5 pavara laikant 2000 vaziuoju apie 50km/h greiciu. >>>> >>>> Tai aš nesu to eko vairavimo anei fanas anei fanatikas. Važinwju su >>>> automatais, tai man kaip ir dzin kada ten siūlo pavaras perjunginėni, < >>>> 2000 tai man atrodo pakankamai extreme. >>>> >>>> Man užtenka to, kad atleidžiu gazą iškart pamatęs, kad artimiausioje >>>> sankryžoje užsidegė raudona. >>>> >>> >