2017-04-06 18:51, Ignas rašė: > negirdejau dar teorijos del krypties kaitaliojimo reikalingumo... > > On 2017-04-06 17:13, Laimis wrote: >> Kokia yra "best practice" su nekryptiniu padangu sukimosi krypties >> kaitaliojimu? >> Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai >> nuo to ar FWD, RWD,AWD) kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas >> ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti >> "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai >> kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i >> kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja. >> Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ? > Aš girdėjau. Ir chebra iš manualų buvo citatų pridėję. Patirtis tokia, kad pastarąjį dešimtmetį sukimosi kryptis reikšmės nebeturi. O bet tačiau kadangi esu senojo kirpimo žmogus, tai krypties prisilaikau, bet... Kai kurių gamintojų padangos yra suprojektuotos taip, kad susidėvėję "susimėtytų". Tai musiet dėl to ta legenda vis dar gyva. Iš kitos pusės, nėra jokių argumentų tolygiam dėvėjimuisi keičiant kryptį, o ne tiltą ant kurio sumontuotos padangos. Taip kad poreikio keisti kryptį nėra. O tai ką tu rašai apie murzius ir pabraukymą per protektorių, tai yra gryna tiesa, o ne šamanizmas ir burtai: tikrai tokiu būdu nesunkiai nustatoma buvusi riedėjimo kryptis. Dar prisiminiau faktą iš patirties: servisas belekaip sukeitė ratus per sezoninį keitimą ir nieko jiems nenutiko: dabar jau 6 sezonas jiems, mėsos liko ~2mm bet vis dar gyvi.