Ralyje kaitalioji kad siurkstesne butu, bet taip labai smarkiai greitini devejimasi. -- svyt Lapinas <vkh710@gmail.com> Wrote in message: > 2017-04-06 18:51, Ignas ra??: >> negirdejau dar teorijos del krypties kaitaliojimo reikalingumo... >> >> On 2017-04-06 17:13, Laimis wrote: >>> Kokia yra "best practice" su nekryptiniu padangu sukimosi krypties >>> kaitaliojimu? >>> Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai >>> nuo to ar FWD, RWD,AWD) kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas >>> ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti >>> "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai >>> kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i >>> kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja. >>> Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ? >> > A? gird?jau. Ir chebra i? manual? buvo citat? prid?j?. > > Patirtis tokia, kad pastar?j? de?imtmet? sukimosi kryptis reik?m?s > nebeturi. O bet ta?iau kadangi esu senojo kirpimo ?mogus, tai krypties > prisilaikau, bet... Kai kuri? gamintoj? padangos yra suprojektuotos > taip, kad susid?v?j? "susim?tyt?". Tai musiet d?l to ta legenda vis dar > gyva. > > I? kitos pus?s, n?ra joki? argument? tolygiam d?v?jimuisi kei?iant > krypt?, o ne tilt? ant kurio sumontuotos padangos. Taip kad poreikio > keisti krypt? n?ra. O tai k? tu ra?ai apie murzius ir pabraukym? per > protektori?, tai yra gryna tiesa, o ne ?amanizmas ir burtai: tikrai > tokiu b?du nesunkiai nustatoma buvusi ried?jimo kryptis. > > Dar prisiminiau fakt? i? patirties: servisas belekaip sukeit? ratus per > sezonin? keitim? ir nieko jiems nenutiko: dabar jau 6 sezonas jiems, > m?sos liko ~2mm bet vis dar gyvi. > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/