Tema: Re: Padangu sukimosi kryptis
Autorius: news reader
Data: 2017-04-06 21:06:06
On 06/04/17 17:13, Laimis wrote:
> Kokia yra "best practice"  su nekryptiniu padangu sukimosi krypties
> kaitaliojimu?
> Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai
> nuo to ar FWD, RWD,AWD)  kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas
> ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti
> "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai
> kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i
> kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja.
> Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ?


turbut 95% respondentu sakys, kad sukimosi krypties keisti nereikia ir 
as jiems pritarciau.

Taciau yra isimciu.

Kaikurie auto modeliai turi padangu "laiptavimosi" beda, kurios vienas 
is sprendimo budu yra sukimosi krypties keitimas. Pernai as praktiskai 
isbandziau ta buda ir finale padangos nesusilaiptavo. Vairuoti pernai 
teko visur, iskaitant ir autobanus. Skrydis normalus. Lygtai atrodo 
galima butu dziaugtis, bet is kitos puses po 2 sezonu stebimas labai 
mazas protektoriaus likutis! Taigi ar nebusiu nuo vilko uzsokes ant 
meskos. Padangos conti premium. Likutis ~30%. Siais metais jau 
nebekreipsiu demesio i sukimosi krypti, nes padangos jau beveik ir taip 
ismetimui.