On 06/04/17 17:13, Laimis wrote: > Kokia yra "best practice" su nekryptiniu padangu sukimosi krypties > kaitaliojimu? > Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai > nuo to ar FWD, RWD,AWD) kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas > ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti > "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai > kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i > kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja. > Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ? turbut 95% respondentu sakys, kad sukimosi krypties keisti nereikia ir as jiems pritarciau. Taciau yra isimciu. Kaikurie auto modeliai turi padangu "laiptavimosi" beda, kurios vienas is sprendimo budu yra sukimosi krypties keitimas. Pernai as praktiskai isbandziau ta buda ir finale padangos nesusilaiptavo. Vairuoti pernai teko visur, iskaitant ir autobanus. Skrydis normalus. Lygtai atrodo galima butu dziaugtis, bet is kitos puses po 2 sezonu stebimas labai mazas protektoriaus likutis! Taigi ar nebusiu nuo vilko uzsokes ant meskos. Padangos conti premium. Likutis ~30%. Siais metais jau nebekreipsiu demesio i sukimosi krypti, nes padangos jau beveik ir taip ismetimui.