kažką apie krypties kaitaliojimą pasakoj laiptavimosi kontekste. čia į mano dunlopus žiūrėdami. 4/6/2017 8:48 PM, Lapinas rašė: > 2017-04-06 18:51, Ignas rašė: >> negirdejau dar teorijos del krypties kaitaliojimo reikalingumo... >> >> On 2017-04-06 17:13, Laimis wrote: >>> Kokia yra "best practice" su nekryptiniu padangu sukimosi krypties >>> kaitaliojimu? >>> Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai >>> nuo to ar FWD, RWD,AWD) kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas >>> ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti >>> "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai >>> kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i >>> kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja. >>> Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ? >> > Aš girdėjau. Ir chebra iš manualų buvo citatų pridėję. > > Patirtis tokia, kad pastarąjį dešimtmetį sukimosi kryptis reikšmės > nebeturi. O bet tačiau kadangi esu senojo kirpimo žmogus, tai krypties > prisilaikau, bet... Kai kurių gamintojų padangos yra suprojektuotos > taip, kad susidėvėję "susimėtytų". Tai musiet dėl to ta legenda vis dar > gyva. > > Iš kitos pusės, nėra jokių argumentų tolygiam dėvėjimuisi keičiant > kryptį, o ne tiltą ant kurio sumontuotos padangos. Taip kad poreikio > keisti kryptį nėra. O tai ką tu rašai apie murzius ir pabraukymą per > protektorių, tai yra gryna tiesa, o ne šamanizmas ir burtai: tikrai > tokiu būdu nesunkiai nustatoma buvusi riedėjimo kryptis. > > Dar prisiminiau faktą iš patirties: servisas belekaip sukeitė ratus per > sezoninį keitimą ir nieko jiems nenutiko: dabar jau 6 sezonas jiems, > mėsos liko ~2mm bet vis dar gyvi.