Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message: > kažką apie krypties kaitaliojimą pasakoj laiptavimosi kontekste. čia į > mano dunlopus žiūrėdami. > > 4/6/2017 8:48 PM, Lapinas rašė: >> 2017-04-06 18:51, Ignas rašė: >>> negirdejau dar teorijos del krypties kaitaliojimo reikalingumo... >>> >>> On 2017-04-06 17:13, Laimis wrote: >>>> Kokia yra "best practice" su nekryptiniu padangu sukimosi krypties >>>> kaitaliojimu? >>>> Pagal vienas teorijas reikia specialiai kaitalioti (schemos priklausomai >>>> nuo to ar FWD, RWD,AWD) kad visos lygiau diltu. Pagal kitas teorijas >>>> ginkdie nekeisti sukimosi krypries , nes kordas pagal ta krypti >>>> "prisidirba" , pakeitus greitai iseis viskas guzais/vielom ir t.t... Kai >>>> kurie murziai montuodami deveta paspjaudo/pabrauko ir atseit nustato i >>>> kuria puse sukosi ir butinai taip montuoja. >>>> Kokia kieno patirtis ar kompetetinga nuomone siuo klausimu ? >>> >> Aš girdėjau. Ir chebra iš manualų buvo citatų pridėję. >> >> Patirtis tokia, kad pastarąjį dešimtmetį sukimosi kryptis reikšmės >> nebeturi. O bet tačiau kadangi esu senojo kirpimo žmogus, tai krypties >> prisilaikau, bet... Kai kurių gamintojų padangos yra suprojektuotos >> taip, kad susidėvėję "susimėtytų". Tai musiet dėl to ta legenda vis dar >> gyva. >> >> Iš kitos pusės, nėra jokių argumentų tolygiam dėvėjimuisi keičiant >> kryptį, o ne tiltą ant kurio sumontuotos padangos. Taip kad poreikio >> keisti kryptį nėra. O tai ką tu rašai apie murzius ir pabraukymą per >> protektorių, tai yra gryna tiesa, o ne šamanizmas ir burtai: tikrai >> tokiu būdu nesunkiai nustatoma buvusi riedėjimo kryptis. >> >> Dar prisiminiau faktą iš patirties: servisas belekaip sukeitė ratus per >> sezoninį keitimą ir nieko jiems nenutiko: dabar jau 6 sezonas jiems, >> mėsos liko ~2mm bet vis dar gyvi. > > Laiptuojasi dunlopai? Koks modelis? -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/