2017-04-06 20:59, Dainiushas rašė: > kažką apie krypties kaitaliojimą pasakoj laiptavimosi kontekste. čia į > mano dunlopus žiūrėdami. >> >> Patirtis tokia, kad pastarąjį dešimtmetį sukimosi kryptis reikšmės >> nebeturi. O bet tačiau kadangi esu senojo kirpimo žmogus, tai krypties >> prisilaikau, bet... Kai kurių gamintojų padangos yra suprojektuotos >> taip, kad susidėvėję "susimėtytų". Tai musiet dėl to ta legenda vis dar >> gyva. >> >> Iš kitos pusės, nėra jokių argumentų tolygiam dėvėjimuisi keičiant >> kryptį, o ne tiltą ant kurio sumontuotos padangos. Taip kad poreikio >> keisti kryptį nėra. O tai ką tu rašai apie murzius ir pabraukymą per >> protektorių, tai yra gryna tiesa, o ne šamanizmas ir burtai: tikrai >> tokiu būdu nesunkiai nustatoma buvusi riedėjimo kryptis. >> >> Dar prisiminiau faktą iš patirties: servisas belekaip sukeitė ratus per >> sezoninį keitimą ir nieko jiems nenutiko: dabar jau 6 sezonas jiems, >> mėsos liko ~2mm bet vis dar gyvi. > Čia jauč vartaliojimaisi buvo bilekokie. Nes nu totali pyzda būtų, jei REIKTŲ kaitaliot padangos riedėjimo kryptį jos tarnavimo laikotarpiu, kad neatsirastų... Kas? Kas? kas? MKN chujovai suprojektuota ir realizuota važiuoklė.