Virshuj atramine guma gal sukinejasi ir turi keleta padeciu, tai reguliojasi tuomet minimaliai ishvirtimas. Tai priesh ardant pasizhymi kaip buvo ir surenki i ta pacia padeti, ir nieko nebereik reguliuot. "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:oibog9$knk$1@trimpas.omnitel.net... > Supratau, amortikas tvirtinasi būtent taip, dviem varžtais prie stebulės. > Vadinasi keisis ratų išvirtimo kampas? Tuomet keistai skamba manualo frazė > kad išvirtimo reguliuot Outlanderyje negalima. O tokia yra :) > > "Kurmis" wrote in message news:oibljj$igp$1@trimpas.omnitel.net... > > neziurejau kaip outlanderio amortikas tvirtinasi, bet tikiu kad amortikas i > sake tvirtinasi dviem varztais, kurie leidzia amortikui pasivartyti. vat > pavartymas gautusu del isvirtimo, kuri daro suvedimo metu. > Kurmis > > "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message > news:oibl1p$i48$1@trimpas.omnitel.net... >> Nusibaigė Mitsu Outlanderio (2008, 2,2 dyzelis) priekinis amortikas. >> Nusipirkau naujus, pasiruošiau keisti ir perskaičiau manuale, kad po >> amortikų keitimo reikia ratų kampus ir suvedimą patikrinti. Lyg ir ne >> problema būtų, bet šalia parašyta, kad suvedimas reguliuojamas vairo >> traukių ilgio pagalba, o traukės paleisti keičiant amortiką nereikia. Kaip >> ir nereikalinga ta procedūra tampa... Ar čia tik manualų formalus >> reikalavimas, ar visdėlto suvedimą varyt patikrinti? Ačiū. >