Tema: Re: amortikų keitimas - ar daryti suvedima?
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-22 13:38:12
Virshuj atramine guma gal sukinejasi ir turi keleta padeciu, tai reguliojasi tuomet minimaliai ishvirtimas. Tai priesh ardant pasizhymi kaip buvo ir surenki i ta pacia padeti, ir nieko nebereik reguliuot.

"anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:oibog9$knk$1@trimpas.omnitel.net...
> Supratau, amortikas tvirtinasi būtent taip, dviem varžtais prie stebulės. 
> Vadinasi keisis ratų išvirtimo kampas? Tuomet keistai skamba manualo frazė 
> kad išvirtimo reguliuot Outlanderyje negalima. O tokia yra :)
> 
> "Kurmis"  wrote in message news:oibljj$igp$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> neziurejau kaip outlanderio amortikas tvirtinasi, bet tikiu kad amortikas i
> sake tvirtinasi dviem varztais, kurie leidzia amortikui pasivartyti. vat
> pavartymas gautusu del isvirtimo, kuri daro suvedimo metu.
> Kurmis
> 
> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message
> news:oibl1p$i48$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nusibaigė Mitsu Outlanderio (2008, 2,2 dyzelis) priekinis amortikas. 
>> Nusipirkau naujus, pasiruošiau keisti ir perskaičiau manuale, kad po 
>> amortikų keitimo reikia ratų kampus ir suvedimą patikrinti. Lyg ir ne 
>> problema būtų, bet šalia parašyta, kad suvedimas reguliuojamas vairo 
>> traukių ilgio pagalba, o traukės paleisti keičiant amortiką nereikia. Kaip 
>> ir nereikalinga ta procedūra tampa... Ar čia tik manualų formalus 
>> reikalavimas, ar visdėlto suvedimą varyt patikrinti? Ačiū. 
>