Tema: Re: amortikų keitimas - ar daryti suvedima?
Autorius: anon@work
Data: 2017-06-22 14:46:41
Dėkui. Pasitikrinsiu prieš ardydamas.

"Tomas"  wrote in message news:oig6mk$ju8$1@trimpas.omnitel.net...

Virshuj atramine guma gal sukinejasi ir turi keleta padeciu, tai reguliojasi 
tuomet minimaliai ishvirtimas. Tai priesh ardant pasizhymi kaip buvo ir 
surenki i ta pacia padeti, ir nieko nebereik reguliuot.

"anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message 
news:oibog9$knk$1@trimpas.omnitel.net...
> Supratau, amortikas tvirtinasi būtent taip, dviem varžtais prie stebulės.
> Vadinasi keisis ratų išvirtimo kampas? Tuomet keistai skamba manualo frazė
> kad išvirtimo reguliuot Outlanderyje negalima. O tokia yra :)
>
> "Kurmis"  wrote in message news:oibljj$igp$1@trimpas.omnitel.net...
>
> neziurejau kaip outlanderio amortikas tvirtinasi, bet tikiu kad amortikas 
> i
> sake tvirtinasi dviem varztais, kurie leidzia amortikui pasivartyti. vat
> pavartymas gautusu del isvirtimo, kuri daro suvedimo metu.
> Kurmis
>
> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message
> news:oibl1p$i48$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nusibaigė Mitsu Outlanderio (2008, 2,2 dyzelis) priekinis amortikas.
>> Nusipirkau naujus, pasiruošiau keisti ir perskaičiau manuale, kad po
>> amortikų keitimo reikia ratų kampus ir suvedimą patikrinti. Lyg ir ne
>> problema būtų, bet šalia parašyta, kad suvedimas reguliuojamas vairo
>> traukių ilgio pagalba, o traukės paleisti keičiant amortiką nereikia. 
>> Kaip
>> ir nereikalinga ta procedūra tampa... Ar čia tik manualų formalus
>> reikalavimas, ar visdėlto suvedimą varyt patikrinti? Ačiū.
>