Jau lyginau :) Amortikai KYB vienas prie vieno. Pakeitus naujais ir surinkus ratai užsimovė be stebules kėlimo, vairuojant jokiu traukimų į šoną. Padangos senoki mishelin'ai, kitą rudenį reiks keist, jei matysiu kad ėdasi netolygiai - prieš keisdamas nuvarysiu pas suvedimo meistrą. Nepigus malonumas buvo ir amortikus keisti, vasaros biudžetas verkia... "tranzoo" wrote in message news:oivqkj$vai$1@trimpas.omnitel.net... kai istrauksi sena - palygink su nauju. jei skirtumu visikai ner, kuom as labai abejoju, gali nedaryt suvedimo. seip suvedima sveika daryt karta per ~30 kkm. pabega jis, o padangos kainuoja brangiau... -- T "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:oibpq3$lme$1@trimpas.omnitel.net... > Dėkui už patarimą, pabandysiu pasižymėti amortikų tvirtinimo vietas ir, > aišku, pavažinėsiu pakeitęs, pažiūrėsiu ar netraukia į šoną :) > > "Dainiushas" wrote in message news:oibors$l0i$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai pakeiti, jei vairas lieka tiesiai, IMHO nesuki kabančių > > 6/20/2017 8:12 PM, anon@home rašė: >> Nusibaigė Mitsu Outlanderio (2008, 2,2 dyzelis) priekinis amortikas. >> Nusipirkau naujus, pasiruošiau keisti ir perskaičiau manuale, kad po >> amortikų keitimo reikia ratų kampus ir suvedimą patikrinti. Lyg ir ne >> problema būtų, bet šalia parašyta, kad suvedimas reguliuojamas vairo >> traukių ilgio pagalba, o traukės paleisti keičiant amortiką nereikia. >> Kaip ir nereikalinga ta procedūra tampa... Ar čia tik manualų formalus >> reikalavimas, ar visdėlto suvedimą varyt patikrinti? Ačiū. >