Na, amortikai pakeisti, pravažiuota keliasdešimt km iki 120 km/h greičiu - jokių bėdų kol kas nerasta. Tik rankas skauda nuo spyruokliu veržinėjimų rankiniais įrankiais :) "Dainiushas" wrote in message news:oibpvo$lql$1@trimpas.omnitel.net... abejoju ar ten bus tiek laisvumo kad reiktų žymėt. Kita vertus patikrint suvedimą ir jei reikia padaryt turbūt irgi ne tokia baisiai didelė bėda. 6/20/2017 9:33 PM, anon@home rašė: > Dėkui už patarimą, pabandysiu pasižymėti amortikų tvirtinimo vietas ir, > aišku, pavažinėsiu pakeitęs, pažiūrėsiu ar netraukia į šoną :) > > "Dainiushas" wrote in message news:oibors$l0i$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai pakeiti, jei vairas lieka tiesiai, IMHO nesuki kabančių > > 6/20/2017 8:12 PM, anon@home rašė: >> Nusibaigė Mitsu Outlanderio (2008, 2,2 dyzelis) priekinis amortikas. >> Nusipirkau naujus, pasiruošiau keisti ir perskaičiau manuale, kad po >> amortikų keitimo reikia ratų kampus ir suvedimą patikrinti. Lyg ir ne >> problema būtų, bet šalia parašyta, kad suvedimas reguliuojamas vairo >> traukių ilgio pagalba, o traukės paleisti keičiant amortiką nereikia. >> Kaip ir nereikalinga ta procedūra tampa... Ar čia tik manualų formalus >> reikalavimas, ar visdėlto suvedimą varyt patikrinti? Ačiū. >