O žiedai vietoj sankryžų, atitvarai tarp eismo juostų, žinoma, ne infra. Tai kas tada būtų eismo saugumą gerinanti infra? 2017.07.04 14:30, vedarinis rašė: > Nežinau, kas pas tamsta per statistika, bet Lietuva kartu su > Kroatija yra 4 vietoj nuo galo iš ES šalių pagal žuvusių skaičių, > o avaringumas su standartine paklaida nuo 2010 metų stabiliai > nemažėja, nuo 2013 nemažėja nei mieste, nei užmiestyje, mažėja > nebent žuvusių, sužeistų - ne. Duomenys iš LAKD pateikiamos > statistikos. Kol autokroso trasą primenančiuose magistraliniuose > keliuose vieninteliai infrastruktūriniai elementai bus kalneliai > (nors Molėtų pl. jie jau vasarą iš principo patys natūraliai > susiformuoja) ir inkilai bei užsimaskavę stribai, nemanau, kad iš > tos 4 vietos ir pakilsim. > > KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> Wrote in message: >> Jūs smarkiai nusišnekėjote. >> 1. Kalneliai ir yra infrastruktūra. >> 2. Užmiesčio keliuose avaringumas per 10 metų sumažėjo 3 kartus. Viskas >> dėl infrastruktūrinių priemonių, o ne dėl automobilių saugumo priemonių >> tobulėjimo. >> >> 2017.07.04 13:10, vedarinis rašė: >>> Arba jei kokiam >>> Moletu plente uzsimusineja zmones, tai ne infrastruktura >>> sutvarkyt, bet uzsimaskavusiu mentu tunta paleist ir greicio >>> ribojimo zenklu bei kalneliu pristatyt reikia - px, kad lavonu >>> statistika gereja nebent del grieztesniu saugumo standartu >>> naujesnems masinoms, nepaisant visu inovaciju. >> >> >