Tai su tokia logika reik grindinius magistralėse tiest - gi kuo lėčiau važiuos, tuo mažiau šansų žūt, kiti arkliais jot galės - ekologiška, stilinga. Man labai patinka žiedai (neskaitant kokio nors gigantiško akmens ar metalinės modernaus meno instaliacijos jų vidury, į kuriuos reguliariai žiema kas nors įsijobina, nors kitu atveju būtų tiesiog pakibęs ant pilvo vidury), patinka salelės, kai jos vietoj, bet labiausiai patiktų nutiesti modenūs keliai su skiriamosiom juostom ir užtvarais ten, kur jų reikia ir kur jų apgailėtina būklė tiesiogine ir netiesiogine prasme žudo į kitus miestus dirbt važiuojančius regionų gyventojus. Gražus pavyzdys - Radviliškis-Šiauliai ar net turbūt visa dabartinė Lenkija. O dabar vietoj socioekonominių problemų sprendimo, prisidengdami eismo saugumo korta, pripisam ženklų, kalnelių, radarų, milicininkų - tegu pyzdina jaunimas iš Molėtų ir Utenos Vilniun gyvent ar į Norgę karvių melžt, nechuj čia lakstyt baisiausias greičiais su tom mašinom importinėm sostinėn nugaros lenkt 50 ar 80 km., kai po kelionės pagal KET nei miegoti nebelieka laiko - gi dosnus vietos verslininkas siūlo 300 į rankas, ne piniguose laimė juk. -- spakainas <spakainas@mail.ru> Wrote in message: > Šiaip tai visai nesutinku su tavim. Padarysi lygų kelią, tai ne 150 mins > bet 250, bus dar blogiau. Kalniukai ir fotikai yra labai labai gerai, ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/