Tai , kad tas hidro ten mažiausiai knisa prota. Kas realiai toje kartoje nesamonė - rankinis ant priekinių ratų, na ir galinis tiltas arba bus sutvarkytas arba ne. O šiaip pakankamai kantrus ir komfortiškas auto. Važiuoklė po P406 tai pasaka dėl patikimumo. TA beje 2005 egzempliorius sava eiga iš pirmo karto praėjo, na rida aišku ten ~205 kkm panši į tikrą. "Dainiushas" wrote in message news:os79jq$m99$1@trimpas.omnitel.net... koks dar pagyvenęs C5 be hidro? On 10/18/2017 1:14 PM, CodeC wrote: > nu tai gal koki c5 pagyvenusi bet dar gyva rastum be visokiu ten hidro. > > On 2017.10.18 12:30, 0.5 B wrote: >> na ok, tarkim, spjaunu į surūdijusį bet tvarkingą BNV ir ieškau kažko >> kito.... Žiūrim ką turim: >> - iki 2k eur [su mažom variacijom] biudžetą >> - nenoriu VAGo, OOOO, Reno, MB ar BNV atkrinta dėl brangios priežiūros >> - patinka japonai [bo BBD ant prastos izoliacijos], bet nepatinka tų metų >> H rūdijimas, Avensių kaina kosminė ir jų nėr; neutraliai žiūriu į Pežą, >> Citrą, Opaligę, neturiu nuomonės apie švedus, Korėją >> - kuro ekonomiškumas lieka svarbiu kriterijum >> opcijos? >