tau turbūt dėl tų ir buvo rankinis ant priekio? On 10/18/2017 2:58 PM, dzonis wrote: > Tai , kad konstrukciškai krisdavo tik XM ir Xantios ir tai tik senesnių > metu, po to nebent sugedę. > > "Dainiushas" wrote in message news:os7ect$qt2$1@trimpas.omnitel.net... > > kad priekis kažkaip ne taip. > > nuo 2008 kol nesugedę galas tikrai nekritinėja. O kai kritinėja tampo > trosus gi nejuokingai su užtrauktu rankiniu. Tikrai jis senuose prieky > ne iš mandrumo. > > On 10/18/2017 2:32 PM, dzonis wrote: >> Lygiai taip pat ir priekis kritinėja, be to 2008 metų modelyje jau >> rankinis ant galinių ratų - tai manau šiaip inžinierių lyrinis >> nuokrypis buvo. >> >> "Dainiushas" wrote in message news:os7d64$pjf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> tai kritinėja gi galas jo, užtai rankiniui ten ne vieta. >> >> On 10/18/2017 1:55 PM, dzonis wrote: >>> Tai , kad tas hidro ten mažiausiai knisa prota. Kas realiai toje >>> kartoje nesamonė - rankinis ant priekinių ratų, na ir galinis tiltas >>> arba bus sutvarkytas arba ne. >>> O šiaip pakankamai kantrus ir komfortiškas auto. Važiuoklė po P406 >>> tai pasaka dėl patikimumo. TA beje 2005 egzempliorius sava eiga iš >>> pirmo karto praėjo, na rida aišku ten ~205 kkm panši į tikrą. >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:os79jq$m99$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> koks dar pagyvenęs C5 be hidro? >>> >>> On 10/18/2017 1:14 PM, CodeC wrote: >>>> nu tai gal koki c5 pagyvenusi bet dar gyva rastum be visokiu ten hidro. >>>> >>>> On 2017.10.18 12:30, 0.5 B wrote: >>>>> na ok, tarkim, spjaunu į surūdijusį bet tvarkingą BNV ir ieškau >>>>> kažko kito.... Žiūrim ką turim: >>>>> - iki 2k eur [su mažom variacijom] biudžetą >>>>> - nenoriu VAGo, OOOO, Reno, MB ar BNV atkrinta dėl brangios priežiūros >>>>> - patinka japonai [bo BBD ant prastos izoliacijos], bet nepatinka >>>>> tų metų H rūdijimas, Avensių kaina kosminė ir jų nėr; neutraliai >>>>> žiūriu į Pežą, Citrą, Opaligę, neturiu nuomonės apie švedus, Korėją >>>>> - kuro ekonomiškumas lieka svarbiu kriterijum >>>>> opcijos? >>>> >>