tai kritinėja gi galas jo, užtai rankiniui ten ne vieta. On 10/18/2017 1:55 PM, dzonis wrote: > Tai , kad tas hidro ten mažiausiai knisa prota. Kas realiai toje kartoje > nesamonė - rankinis ant priekinių ratų, na ir galinis tiltas arba bus > sutvarkytas arba ne. > O šiaip pakankamai kantrus ir komfortiškas auto. Važiuoklė po P406 tai > pasaka dėl patikimumo. TA beje 2005 egzempliorius sava eiga iš pirmo > karto praėjo, na rida aišku ten ~205 kkm panši į tikrą. > > "Dainiushas" wrote in message news:os79jq$m99$1@trimpas.omnitel.net... > > koks dar pagyvenęs C5 be hidro? > > On 10/18/2017 1:14 PM, CodeC wrote: >> nu tai gal koki c5 pagyvenusi bet dar gyva rastum be visokiu ten hidro. >> >> On 2017.10.18 12:30, 0.5 B wrote: >>> na ok, tarkim, spjaunu į surūdijusį bet tvarkingą BNV ir ieškau kažko >>> kito.... Žiūrim ką turim: >>> - iki 2k eur [su mažom variacijom] biudžetą >>> - nenoriu VAGo, OOOO, Reno, MB ar BNV atkrinta dėl brangios priežiūros >>> - patinka japonai [bo BBD ant prastos izoliacijos], bet nepatinka tų >>> metų H rūdijimas, Avensių kaina kosminė ir jų nėr; neutraliai žiūriu >>> į Pežą, Citrą, Opaligę, neturiu nuomonės apie švedus, Korėją >>> - kuro ekonomiškumas lieka svarbiu kriterijum >>> opcijos? >>