kad priekis kažkaip ne taip. nuo 2008 kol nesugedę galas tikrai nekritinėja. O kai kritinėja tampo trosus gi nejuokingai su užtrauktu rankiniu. Tikrai jis senuose prieky ne iš mandrumo. On 10/18/2017 2:32 PM, dzonis wrote: > Lygiai taip pat ir priekis kritinėja, be to 2008 metų modelyje jau > rankinis ant galinių ratų - tai manau šiaip inžinierių lyrinis nuokrypis > buvo. > > "Dainiushas" wrote in message news:os7d64$pjf$1@trimpas.omnitel.net... > > tai kritinėja gi galas jo, užtai rankiniui ten ne vieta. > > On 10/18/2017 1:55 PM, dzonis wrote: >> Tai , kad tas hidro ten mažiausiai knisa prota. Kas realiai toje >> kartoje nesamonė - rankinis ant priekinių ratų, na ir galinis tiltas >> arba bus sutvarkytas arba ne. >> O šiaip pakankamai kantrus ir komfortiškas auto. Važiuoklė po P406 >> tai pasaka dėl patikimumo. TA beje 2005 egzempliorius sava eiga iš >> pirmo karto praėjo, na rida aišku ten ~205 kkm panši į tikrą. >> >> "Dainiushas" wrote in message news:os79jq$m99$1@trimpas.omnitel.net... >> >> koks dar pagyvenęs C5 be hidro? >> >> On 10/18/2017 1:14 PM, CodeC wrote: >>> nu tai gal koki c5 pagyvenusi bet dar gyva rastum be visokiu ten hidro. >>> >>> On 2017.10.18 12:30, 0.5 B wrote: >>>> na ok, tarkim, spjaunu į surūdijusį bet tvarkingą BNV ir ieškau >>>> kažko kito.... Žiūrim ką turim: >>>> - iki 2k eur [su mažom variacijom] biudžetą >>>> - nenoriu VAGo, OOOO, Reno, MB ar BNV atkrinta dėl brangios priežiūros >>>> - patinka japonai [bo BBD ant prastos izoliacijos], bet nepatinka tų >>>> metų H rūdijimas, Avensių kaina kosminė ir jų nėr; neutraliai žiūriu >>>> į Pežą, Citrą, Opaligę, neturiu nuomonės apie švedus, Korėją >>>> - kuro ekonomiškumas lieka svarbiu kriterijum >>>> opcijos? >>> >