vienu žodžiu, tokioj temperatūroj, jei tos žvakės geros, penkių sekundžių tikrai užtenka, kad "suveiktų". po 20 tai atjungia todėl, kad akumuliatorius nepasibaigtų bežaidžiant, elektros jos srebia nejuokingai. p.s. sakiau pirk benzą..... :) 12/26/2017 10:08 PM, 0.5 B rašė: > teoriškai taip, o praktiškai va papasakojau > šaltas sunkiai kuriasi, pradėta ieškot sliekų. ir tada pastebėjau tuos > dalykus > > > "Dainiushas" wrote in message news:p1u9mo$al8$1@trimpas.omnitel.net... > > huinia kažkokia, lemputės užgesimas rodo kad laikas starteriui. > > o tai problema kokia, nesikuria? > > 12/26/2017 9:50 PM, 0.5 B rašė: >> 2. iš to, kiek ji kaista pajungus tiesiogiai prie akumo [ o kaista gal >> 12 ar daugiau sec.] ir iš antrojo relės spragtelėjimo po kapotu po >> raktelio pasukimo >> >> >> "Dainiushas" wrote in message news:p1u8tm$a2p$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 1. kaip nors :) >> 2. lemputė užgęsta, kai jau reikia sukt starteriu. iš ko sprendi, kad >> žvakės tada dar nebūna užkaitę? >> >> 12/26/2017 9:39 PM, 0.5 B rašė: >>> 1. kaip geriau bandyt išsukt pakaitinimo žvakę [viena kažko pradeda >>> suktis ir sustoja] - šaltam ar karštam varikliui esant? >>> 2. Pakaitinimo lemputė panelėj užgęsta, nors žvakės dar nebūna užkaitę, >>> ir relė ar kažkas po kapotu išsijungia tik kažkur po 20 sec. , kai >>> lemputė kažkur po 5. Ta lemputė, taip išeina, užgesinėja bele kaip, >>> nesusijus tiesiogiai su pakaitinimo žvakės atjungimu? >>