nu iš viso to bent jau patapo aišku, kad: 1] per naktį palaikyt WD ar pan 2] prieš išsukant užkaitint motorą. nu i to chleb :) "anon@work" wrote in message news:p1vqv6$fda$1@trimpas.omnitel.net... Rusų meistro patarimas užstrigusios žvakės išsukimui (mano bandyta, suveikė): 1) Atlaisvinti priėjimą prie žvakės 2) El. grąžtu (grąžtelį geriau naudoti rimtesnį, kobalto ar su pobedito antgaliu, nes žvakės elektrodas- volframinis, bet kuo nelabai gręžiasi) išgręžti kažkur iki žvakės vidurio. 3)Į skylę įkalti žvaigždinę ar kryžminę bytą (būna rinkiniai) 4) užpilti WD ir palikti nakčiai (geriau 24 val.) 5) Užkaitinti motorą, rankena ir galvutės pagalba išsukti žvakę (aš naudojau seną rusišką su pečio padidinimu vamzdžio pagalba) Procedūra ilga ir bjauri, neturint įrankių ir kantrybės geriau patikėti rimtesniam meistrui :) "0.5 B" wrote in message news:p1u8jj$9s7$1@trimpas.omnitel.net... 1. kaip geriau bandyt išsukt pakaitinimo žvakę [viena kažko pradeda suktis ir sustoja] - šaltam ar karštam varikliui esant? 2. Pakaitinimo lemputė panelėj užgęsta, nors žvakės dar nebūna užkaitę, ir relė ar kažkas po kapotu išsijungia tik kažkur po 20 sec. , kai lemputė kažkur po 5. Ta lemputė, taip išeina, užgesinėja bele kaip, nesusijus tiesiogiai su pakaitinimo žvakės atjungimu?